Mjesec u slikama - studeni (2014)

Zakoračili smo u najljepši blagdanski mjesec pa je vrijeme za još jedan mjesečni pregled prije nego se ufuramo u pripremu blagdanskih delicija. Studeni smo započeli prisjećanjem naših voljenih koji više nisu s nama ali žive u našim srcima a završili smo ga receptićima za keksiće kao uvod u blagdanska jela i kolačiće. Između se izdešavalo svašta nešto lijepo a o svemu tome više u nastavku.

Od receptića sam vam pripremila svašta nešto fino a naglasak je na prvim božićnim receptima za dvije vrste keksića koje možete raditi sa svojom dječicom za vrijeme blagdana. Osim toga, u goste nam je došla i Nataša Pralica s bloga Kolaci.biz s jednim odličnim kolačom od mandarina, sira i maka. Pogledajte kolaž i odaberite nešto za sebe...


Kolač od jabuka i badema - kolač s kraljicom jeseni, jabukom, kojim si možete uljepšati hladne zimsko jesenske dane pa čak i blagdane koji su sve bliže
Domaći bakini keksi - savršeni božićni poklon - još jedan prijedlog za božićne keksiće, bakin recept koji na ovaj način ostaje zapamćen i koristit će ga i naša dječica i unučići jednog dana, također idealan da ga već sad pripremate sa svojom djecom i uživate u kreativnoj strani blagdana
Kolač s vrhnjem - recept je prvotno objavljen na blogu Sweetheart a radi se o kolaču koji je sočan, mekan, topi se u ustima i nitko ga ne odbija
Automat keksi ususret Božiću - uvod u božićnu priču i recept za preukusne keksiće u kojima možete uživati ovog Božića a već su ga mnogi od vas i isprobali i poslali fotkice
Grah s mlijekom - jesenska priča i fini domaći grah kakvoga su radile i naše bake

Na samom početku mjeseca pripremila sam i prigodni tekst Svi sveti: Can you feel me when I think about you?. Malo smo se odmakli od recepata taj dan no mislim da su naši najdraži zaslužili da i njima posvetimo par riječi iako sam sigurna da ih se prisjećamo svakog dana u godini a ne samo na dan Svih svetih. Zanima li vas priča o mom djedu, koji, 100 % sam sigurna, sad negdje zabavlja anđele svojim šalama, priča vas čeka na blogu. Bio je osoba koja nikad nije klonula duhom, ni jedna bolest s kojom se borio nije ga pokolebala, njegov vedar duh je sve pobjeđivao, sve do dana kad nismo ostali bez njega. No nije vrijeme za tugovanje, jer sam se htjela prisjetiti toga koliko je dobra i divna osoba bio i koliko sam voljela svoje djetinjstvo zbog vremena koje sam provodila s njim u prirodi, na svježem zraku. Eto, još jednom, preporučam da pročitate članak i sa mnom podijelite svoje priče jer sam uvjerena da svatko ima na nebu nekoga za koga bi sve dao da ga opet zagrli i za koga se pita "osjećaš li kad mislim na tebe?".

  

16. studeni je bio dan za lijepe vijesti. Te je nedjelje objavljen moj prvi recept na portalu Fashion.hr i od tad sam službeno njihova suradnica. Tako da me od sad možete pratiti i kod njih a za sad vas ondje čekaju dva moja recepta - onaj za pileće medaljone sa širokim rezancima u finom bijelom umaku i recept za gozleme - turski specijalitet. Družite se s nama na Fashion.hr i dočekajte Božić uz divne blagdanske recepte - prvi stiže već u nedjelju!


20. studeni je obilježio izlazak digitalne kuharice u suradnji s Kuhalicom, naziva 20 slatkih trenutaka, u kojoj vas čekaju i moji recepti kao i kratka priča o meni da me bolje upoznate. Timu Kuhalice hvala na pozivu i suradnji a vas upućujem na link gdje možete prelistati kuharicu ili ju preuzeti u pdf-u. Danas e-kuharica a jednog dana možda i tiskano izdanje :).



Krajem studenog moj članak "Savršene ideje za fine rođendanske zalogajčiće" neko je vrijeme istaknut na portalu Stilueta u sekciji "Izbor urednice". Što reći osim da je sreća uistinu u malim stvarima i da sam ponosna zbog toga. Hvala Mariji još jednom na pozivu i divnoj suradnji.


Kad smo već kod naših najdražih, moram spomenuti i svoju bakicu, koja se skiće po časopisima čak i kad je bolesna. Ne znam kako sve to stigne no definitivno je bila sretna kad je čitala o svojoj unuci u Budi.in-u a još sretnija kad se i sama našla u časopisu Super Mila. Što reći, moja baka je in :). Osim bakice, u Super Mili se pojavila i fotkica mojih automat keksića koji su idealni za spakirati u kutijicu i staviti nekome pod bor.




Nakon listopada u slikama, prvog članka ovog tipa, uslijedilo je i novo predstavljanje na blogu. Ovaj put sam vam predstavila Hobby hižicu, vlasnice Sanje Tot, s kojom sam popričala i o Hobby hižici ali i o njezinim kulinarskim vještinama i omiljenim receptima. Zanima li vas intervju svakako ga potražite na blogu a onda se zaputite u varaždinski raj za hobiste i kreativce i potražite nešto za sebe.


Papalo se svašta nešto fino, između ostaloga i brzi domaći hamburgeri čije su fotkice izazivale zazubice među onima koji me prate na Facebooku. Uskoro ću napraviti taj recept i za blog da i vi možete uživati u domaćem fast foodu, s vremena na vrijeme.


Kod mene je u tijeku već i kupovina božićnih poklona. O poklonima će izvještaj uslijediti u slijedećem mjesečnom pregledu no nekako više volim početi sve pripremati na vrijeme, kad još ne vlada blagdanska groznica zbog koje u dućanu ništa ne mogu u miru pogledati. Zato je dio poklončića već spreman i jedva čekam razveseliti svoje najdraže sitnicama koje sam pažljivo birala za njih. Kakvo je stanje kod vas, jeste li i vi već krenuli s pripremom iznenađenja za svoju obitelj? Što si vi želite naći pod božićnim drvcem?


Budući da ljubav ide kroz želudac jedne sam večeri uživala u finoj piti od jogurta (recept je već na blogu) no ovaj put se vjerni degustator našao u ulozi slastičara a slastičar u ulozi pomoćnog kuhara i degustatora. Volim kad se on uhvati miksera i zamijenimo uloge :). #mojmasterchef  (fotka s instagrama)


Osim što volim kad on kuha, volim i iznenađenja. Tako sam dobila ovu divnu keramičku cupcake posudicu i prve ukrasiće za svoj zlatni bor - jedva čekam Badnjak i ukrašavanje. Dobila sam i trakice iz Lidla, prave božićne, jedva čekam da ih uklopim u fotografije. Tu su i izrezivači, cijeli set, njega sam dobila od šogorice još za rođendan :).   (instagram fotke)



Uvijek kad dan provedem kod svojih, spremamo nešto fino. Ovaj put smo ispunile tatinu želju i pripremile za njega osinja gnijezda s punjenjem od oraha i maka. Nema njemu boljega od dizanih kolača :). Uskoro i na blogu :).  (instagram fotka)


I za kraj, mali uvod u prosinac, najljepši mjesec u godini u kojemu vam spremam svašta nešto lijepo pa se nadam da ćemo se zajedno veseliti i da ću barem nekome od vas uljepšati dane koji su pred nama, da bar na kratko zaboravimo probleme i brige. Evo par Instagram fotkica iz mojeg grada, malog Čakovca... koji je po prvi put ove godine obasjan tepihom od božićnih lampica koji je zamijenio šarene kišobrane sa Porcijunkulova.



Sve u svemu, bio je ovo još jedan i više nego lijep mjesec i pamtit ću ga po mnogočemu. Već je spreman i popis recepata koje ću raditi za vas u prosincu - lista je preeeduga, tako da sumnjam da ću sve stići ali u svakom slučaju družit ćemo se i veseliti Božiću uz fine deserte, onako kako to i priliči ovom najljepšem vremenu u godini. Svi znaju koliko se veselim blagdanima tako da očekujte puno postova s tom tematikom u nadolazećim danima - bit će tu i raznoraznih recepata ali i članaka o prijedlozima božićnih poklona, o božićnim običajima, nekih recepata koji još čekaju objavu a pripremam vam i neke članke koje ćete moći čitati na drugim portalima tako da me pratite i sve ćete saznati na vrijeme.

Nek nam svima prosinac bude najljepši mjesec u godini!

0 komentara :