Mjesec u slikama - listopad (2014)

Listopad je bio moj mjesec i osim što sam vam pripremila dosta novih recepata, dogodilo se svašta nešto lijepo. O nečemu ste već mogli čitati, o nečemu ćete tek čitati uskoro tako da, sve u svoje vrijeme. U nastavku vam donosim kratki pregled desetog mjeseca da bi se prisjetili tema o kojima ste mogli čitati u proteklih mjesec dana i kako bi sve te lijepe teme okupili na jednom mjestu.

Kad su u pitanju recepti, u listopadu smo fino papali. Bilo je tu i deserata i glavnih jela, za svakoga ponešto. Čini mi se da je ovaj mjesec bio rezervirani većinom za brzo i fino recepte koji nam svima mogu dobro doći. Osim toga, drago mi je što sam dobila i puno pozitivnih povratnih informacija od svih vas koji isprobavate moje recepte i šaljete mi fotografije, hvala vam puno!


Prošarani kakao kolač i nova kategorija "Emmezeta u mojoj kuhinji" - biskvitna fantazija okusa
Clafoutis s gljivama i jajima - nabujak za čiju pripremu sigurno već imate sve sastojke
Omleti To Go (muffin omleti) - savršeni domaći obrok za ponijeti sa sobom u školu, na posao...
Radenskin kolač - sočni kolač kojim smo proslavili i zasladili se za moj 27. rođendan
Kocke s bananama - bombastičan spoj čokolade i banana, jedan od mojih najdražih kolača
Žličnjaci - jelo koje čuva tradiciju i vraća nas u djetinjstvo jer su ga radile i naše bake

Kraj mjeseca rezerviran je za Noć vještica iliti Halloween pa sam pripremila i nekoliko prikladnih recepata. Vidjeli ste na Facebooku da je bilo i više realiziranih ideja ali smo samo neke zabilježili na blogu... dakle, predstavljam vam:

Priprema ovih slastica/jela je i više nego jednostavna a o okusima ne moramo ni govoriti.
Naravno, sve ovo možete napraviti i sad kad je Noć vještica iza nas, samo drugačije dekorirate i to je to - fantastični okusi i mirisi su zagarantirani.


29. listopad bio je rezerviran i za magazin Budi.in koji izlazi uz 24 sata a u kojemu ste mogli čitati o slatkišima s modne piste. U časopisu vas je čekao i moj recept za royal icing keksiće inspirirane kolekcijom Manish Arora. O ovoj krasnoj suradnji uskoro više u zasebnom članku.


I moja baka je in kad čita magazin Budi.in :)

Radila sam i pastelne keksiće za instant smile za Šaptač cipelama. O svemu tome će također uskoro izaći zasebni članak s više fotkica a do onda jedna fotkica koja je njihovih ruku djelo :).

22. listopada sam gostovala i kod drage Anje s bloga Sweetheart i za tu sam priliku pripremila kratku priču i recept za kolač s vrhnjem koji zbog svojih okusa definitivno zaslužuje svojih pet minuta slave. Recept za sad potražite kod Anje a uskoro će dobiti mjesto i na blogu...


18. listopada, baš na svoj rođendan, gostovala sam i kod Male Trubice kojoj sam u goste nosila fini tart s bananama i nutellom a ona je napisala krasan članak i uljepšala mi rođendan još više svojim riječima. Recept potražite na njezinom blogu za sad a uskoro stiže i na blog.


Od 15. listopada sam i službeno suradnica Dobre hrane pa svakako dalje moje recepte pratite i kod njih. Naravno, osim mojih recepata, ondje vas očekuje pregršt drugih zanimljivih tema tako da svakako preporučam.


06. listopada imala sam veliku čast biti dijelom inspirativne priče drage Ingrid Divković - Pušu neki novi vjetrovi... - koju možete pročitati klikom na link. Ingrid još jednom hvala...


Početkom mjeseca je napokon implementiran i novi, bolji, slikovni popis recepata po kategorijama, obogaćen inspirativnim gastro citatima koji će vas motivirati da stavite pregaču, uzmete mikser u ruke i stvorite svoju čaroliju, svoju fantaziju okusa i mirisa. Kako će broj recepata rasti tako ćemo ovaj popis nadograđivati i dalje razvijati, dodavati brojne nove filtere za pretraživanje i druge alate kako bi vaše korisničko iskustvo bilo još bolje. Do popisa recepata dolazite s naslovne stranice bloga a link vas čeka u desnom stupcu na vrhu stranice. Evo i ovdje link do popisa.


Blog sam nadopunila i novom stranicom.. budući da sam ostvarila već dosta suradnji, napravila sam stranicu Press na kojoj ću bilježiti i pamtiti sve lijepe priče čiji sam dio bila. Za detalje, klik na link. Uskoro ću ju redizajnirati da bude sve još preglednije i ljepše posloženo, funkcionalnije, no o tome više kad dođe vrijeme za to.

Također smo se i puno igrali na Facebooku. Meni je uvijek drago kad nekoga od vas mogu razveseliti nekom sitnicom a ovim se putem zahvaljujem i svim divnim ljudima koji mi s vremena na vrijeme pomažu pripremiti iznenađenja za vas.

Znate da ponekad volim napraviti i intervju odnosno neku vrstu predstavljanja na blogu, bez obzira na to da li se radi o gostovanju nekog blogera ili razgovoru s nekim zanimljivim sugovornikom. Ovaj mjesec to je mjesto na blogu pripalo Koohachi i njezinim kvalitetnim proizvodima u pastelnim bojama.


Kao što znate u Lidlu je nedavno bila i akcija s divnim proizvodima za kuhinju a kako ja nisam planirala u shopping dečko me iznenadio s par stvarčica koje će mi i više nego dobro doći.. tu je i kalup za mini kuglofe koji je već dugo na wish listi pa jedva čekam da ga isprobam. A dekorativnih posipa nikad dosta. Na fotografiji se jedino ne vide nove trakice koje sam također dobila kao iznenađenje jučer (isto iz Lidla), njih još moram pofotkati, ali bit će idealne za Božićnu fotografiju ili za zamatanje poklona i tome slično.


Bio je ovo jedan baš lijep mjesec, ostvarila sam puno divnih suradnji, proslavila sam rođendan, malo shoppingirala, fino papala i svašta nešto. Tatu sam nagovorila da mi pripremi neke daske pa ću nadam se uskoro imati koju novu podlogu za fotkanje, čemu se posebno veselim. Za rođendan sam dobila puno krasnih poklona, između ostalog tu je i set izrezivača za keksiće u raznim oblicima koji još moram fotkati, zatim neke sitnice za fotkanje (par tanjura, posudica), posjetila sam i Emmezetu, Ikeu, Arena centar i City Center One East i uzela par sitnica za dom, zatim prekrasan ogrtač bijeli mekani (poput deke) sa sivim srčekima - to mi je definitivno favorit broj jedan (iako nema veze s kuhinjom) :)). Sljedeće fotkice su malo lošije jer su s Instagrama...


 Oysho - raj na zemlji

I to je uglavnom to... jako sam se veselila listopadu i moram priznati da je ispunio sva moja očekivanja.

0 komentara :