Mojih pet omiljenih slastica

Iako sam danas već podijelila s vama recept za francusku salatu još ćemo se malo družiti jer mi je Sanja s bloga Domaćica poslala pozivnicu za sudjelovanje u simpatičnoj blogerskoj igri u kojoj moramo odabrati pet najdražih slastica sa vlastitog bloga. Sanja, hvala na pozivu :). Iako je moj blog još poprilično mlad, tek ga punim receptima i na blogu još nisu recepti za neke meni omiljene slastice, svejedno ću vas podsjetiti na neke od recepata koji su mi dragi pa se možda i vi uskoro zasladite kojom od slastica koje ću vam predstaviti.



Za pokretanje ove igre je zaslužna Vera s bloga Astal - Kuhinja moje ravnice kojoj svaka čast na ideji jer se zahvaljujući njoj možemo malo vratiti u prošlost i podsjetiti i sebe i vas na slastice koje volimo. Odabrati pet slastica bilo je teško, jer sve što objavim obično i volim jesti, no što se mora se mora... pogledajte u nastavku što sam ja odabrala.

Fini sočni čokoladni muffini u obliku ruža

Ovo su mi trenutno omiljeni muffini zbog sočnog i mekog biskvita, primjerene doze čokolade ali i nekako romantičnog izgleda... svakako isprobajte ako vam se jedu muffini jer ćete ih napraviti brzo a dobiti ćete najbolji i najsočniji desert ikad :).


Pita od jogurta

Budući da u zadnje vrijeme svako malo uživamo u ovom jogurtastom savršenom osvježenju, koje nam jednako dobro prija i toplo i hladno, recept za pitu od jogurta se jednostavno morao naći na ovoj listi. Omjer mlinaca i nadjeva od jogurta je savršen, okus mlinaca odličan (obično volim više kreme ali u ovom kolaču je mlinac nešto posebno) i pita se topi u ustima... Čista fantazija, isprobajte - nećete požaliti!


Osvježavajući kolač s jagodama

Jako volim jagode u svim kombinacijama a ovdje se radi o jednom laganom, jednostavnom ljetnom osvježenju u kojemu ćemo sigurno i ovog ljeta uživati u dane kad će nam cilj biti što prije izaći iz vruće kuhinje ali i sa sobom ponijeti nešto savršeno za papanje negdje u hladu :). Sočno, mekano, voćno, osvježavajuće - delicija za desetku!


Savršeni trokuti s trešnjama

Spoj trešanja, fine lagane kreme, lisnatog tijesta i slatkog vrhnja također je pronašao svoje mjesto na ovoj listi. Nekako mi se čini da kod mene vladaju voćni kolači, ali neka, što je fino je fino :). Ako ništa drugo, ovo je desert koji zasigurno svatko mora probati. Čak i ak ne volite trešnje u kolačima možete ih zamijeniti jagodama, višnjama, čak i bananama, breskvama, ma čime god želite.


Mašnica torta

Odabir zadnje slastice bio je najteži, a borba se vodila između ove torte i Sugar rush torte na koju sam ponosna zbog njene dekoracije no činjenica da mi je ovo bila jedna od prvih torti koje sam napravila i da se radi o voćnoj torti s beze korama koje inače obožavam, odluka je pala :) Predstavljam vam pravi užitak za vaša nepca!


Eto, to su moji omiljeni deserti s bloga, nadam se da ćete imati prilike ponešto isprobati i sami :).

A sad je vrijeme da izvršim i posljednji zadatak tj. da odaberem blogove koji će također odabrati svoje najdraže slastice i podijeliti ih s nama.

Dakle, pozivnicu šaljem:


Veselim se i vašem odabiru slastica :)

0 komentara :