Mašnica torta

Danas vam predstavljam rođendansku tortu koju sam radila već prije dosta vremena. Riječ je o torti koja se temelji na receptu za ledeni vjetar. Ovo je zapravo bila jedna od mojih prvih torti, bar otkad sam počela fotografirati. Oduvijek volim raditi rođendanske torte svojim najbližima tako da im zapravo ni nisam ostavila nekog izbora - rekla sam da će svi dobiti tortu za rođendan i to je to, htjeli oni to ili ne :). A i smatram da su pokloni napravljeni vlastitim rukama najdragocjeniji. Uloženi ljubav, vrijeme i trud najbolji su pokazatelj toga koliko nam je do nekoga stalo i koliko nam dotična osoba znači. Stoga, uzmite si vremena i radite domaće poklone dragim osobama.


Ledeni vjetar je nešto najsavršenije što sam probala tako da torta rađena prema istom receptu mora biti božanstvena. Spoj fine kreme s velikom količinom voća čini fantaziju okusa za naša nepca.


Za ovu sam tortu radila 2 beze kore, pa pogledajte što je potrebno za njihovu pripremu.

Sastojci za beze kore:
  • 8 bjelanjaka
  • 25 dag šećera
  • 1 žličica jabučnog octa

Priprema beze kora:
Bjelanjke izmiksajte i izradite čvrsti snijeg.
Snijegu dodajte šećer i žličicu jabučnog octa te sve skupa još jednom promiješajte.


Smjesu za kore rasporedite u dva kalupa (kalupe prethodno namastiti ili ih prekriti papirom za pečenje ili na papiru za pečenje iscrtajte krugove željene veličine pa ih ispunite smjesom za beze kore).


Smjesa za kore se peće odnosno lagano suši nekih sat vremena na 100°C (trajanje sušenja i temperatura na kojoj se kore suše ovise o vašoj pećnici).
Nakon što se smjesa osuši i kore poprime lijepu zlatnu boju, izvadite kore iz pećnice i odvojite ih od papira za pećenje.
 

Sastojci za kremu:
  • 8 žutanjaka
  • 4 žlice šećera
  • 4 žlice brašna
  • 2.5 dcl mlijeka
  • 3 vanilin šećera
  • 1 margarin ili maslac

Priprema kreme:
Žutanjke i šećer pjenasto izmiksajte pa im dodajte brašno, mlijeko i vanilin šećer i opet sve izmiksajte lagano.
Ulijte smjesu u posudu u kojoj ćete kuhati kremu sve dok se ne zgusne. Gotovu kremu stavite na hlađanje pa u hladnu dodajte margarin ili maslac i izmiksajte da ne bude grudica.

Punjenje i dekoriranje:
  • banane
  • mandarine
  • slatko vrhnje (0,5 l)
  • limunov sok
  • čokolada za kuhanje
  • čokoladna srca za dekoraciju
  • kakao u prahu

Od voća za punjenje ovaj put sam se odlučila za banane i mandarine, budući da jagoda nije bilo u vrijeme kad sam radila tortu. Mandarine i banane ogulite, te banane narežite na kolutiće i nakapajte ih limunovim sokom da ne bi previše pocrnile kad će torta stajati.

Slatko vrhnje izmiksajte u čvrsti šlag a čokoladu za kuhanje otopite na pari. Dio slatkog vrhnja odvojite i dodajte otopljenu čokoladu pa izmiksajte. Kad je sve spremno bacite se na dekoriranje. Ja sam ružicama napravila mašnicu na gornjoj površini torte a sa strane sam poslagala čokoladna srčeka.
 


Kod izrade svake torte meni je najljepši dio onaj posljednji - dekoriranje torte. To je najzabavniji i najkreativniji dio u cijelom procesu izrade torte i ako imate vremena i volje možete si dati oduška i igrati se sve dok ne budete zadovoljni rezultatom.







Dobar tek!

0 komentara :