Kreativna kuhinja: Stilueta keksi

I u kuhinji se možemo baviti slikarstvom. Gotovo je nevjerojatno da umjesto papirnate podloge za slikanje možemo koristiti keks željenog oblika a da nam kistove, vodene bolje ili ugljen može zamijeniti royal icing. Da, i u kuhinji možete biti Pablo Picasso, iako na jedan drugačiji način.


Kako sam se oduvijek bavila slikarstvom ne čudi me da sam zavoljela oslikavati kekse. Jedini nedostatak ovog lijepog hobija je njegov utjecaj na moje ruke i da toga nema, vjerojatno bi svako malo na blogu osvanuli novi unikatni keksići.

Nedavno ste već mogli čitati članak o mom prvom susretu sa royal icingom i cupcake keksima a danas vam želim pokazati još neke keksiće koje sam radila.

Dakle, ovo će biti više vizualni članak jer je sve ostalo već na blogu: i recept za kekse i sve o royal icingu.


Želim vam pokazati kekse inspirirane portalom Stilueta.

Već sam u više navrata pisala o suradnji s urednicom Stiluete, Marijom Mažar i svi znate da je tu bilo već puno lijepih trenutaka, od intervjua, preko degustacije te na kraju akcije u kuhinji i pisanja suradničkog članka.

Stoga sam u svrhu naše suradnje Mariji pripremila malo iznenađenje i napravila keksiće inspirirane njezinim portalom, koji se stalno razvija, ruši sve granice života sa stilom i svakodnevno se puni krasnim inspirativnim tekstovima, ali i njezinom kćerkicom, malenom Stilueticom.


Kako se kaže, priprema je pola posla, pa sam i sama krenula s planiranjem i pripremanjem.

Kad sam odlučila koje ću oblike radite, koje boje royal icinga su mi potrebne i ostale sitnice, samo je preostalo još napraviti izrezivače iliti nekakve šablone.

Odlučila sam se za oblike poput krune, ogledala, laka za nokte, lepeze, haljine, parfema itd.

Budući da nemam izrezivače u tim oblicima, morala sam improvizirati.
Na papirima sam iscrtala željene oblike u potrebnoj veličini i izrezala ih da bi ih mogla koristiti kod ručnog izrezivanja keksi iz tijesta.

Istina je da je puno jednostavnije kad imate gotov izrezivač i da je dugotrajnije i kompliciranije izrezivati kekse na ovaj način, pomoću nožića, pogotovo kad se radi o kompliciranijim oblicima, no definitivno ovakvi papirnati predlošci budu korisni i sve se na kraju isplati :).


Iako je recept za kekse i royal icing već na blogu, samo bih još dodala da sam ovaj put radila malo drugačije tijesto nego prvi put. Tako da sam za tijesto trebala:

  • 350 g brašna
  • 210 g maslaca (sobne temperature)
  • 125 g šećera u prahu
  • 2 jaja
  • ekstrakt od vanilije (opcionalno)

Možete raditi tijesto sa ovim sastojcima ili sa sastojcima koje sam spomenula u prethodnom članku o keksima, no postupak pripreme tijesta je isti pa neću sve ponavljati. Zavirite ovdje za detalje.

Kad organizirate dječji rođendan, osim keksića u ovakvim zanimljivim oblicima poput krune i haljine, postoji još puno mogućnosti s keksima. 
Možete na kekse ispisati imena uzvanika i imena slavljenika - nešto takvo bi djecu moglo oduševiti. I vodite se onom, što šarenije to bolje :).


Također mi je palo na pamet da se izrade i jestive pozivnice, što je bilo i u mom planu.

Dakle, ako bi radili jestive pozivnice trebali bi ispeći malo veće kekse da možete gore nacrtati primjerice tortu, balone ili neki drugi simbol rođendana (odnosno prigode za koju radite pozivnice) i napisati kratki tekst s informacijama o slavljeniku, mjestu i vremenu proslave.

To bi bilo još bolje od običnih papirnatih pozivnica zar ne?
Sigurno ću se uskoro i sama upustiti u izradu jestivih pozivnica pa očekujte izvještaj na blogu :).


Da se vratimo Stilueta keksima, u nastavku uživajte u još nekoliko fotografija da vidite kako je sve to na kraju ispalo. Nadam se da će vam se svidjeti keksići i da će vas inspirirati da se i sami poigrate royal icingom.





I, jesam vas nagovorila da napravite svoje kekse odnosno male umjetničke slike?

0 komentara :