DIY dekoracija torte: šljokičasta srca

Nedavno mi se javila draga kolegica s bivšeg posla sa željom da njezinoj curici Ivi napravim tortu za sedmi rođendan. Naravno da mi se ideja svidjela i da sam odmah pristala. Budući da sam osoba koja sve voli isplanirati u detalje i ništa ne prepustiti slučaju, počela sam planirati što ću i kako jer sam htjela da budu zadovoljne tortom. Ipak se samo jednom slavi sedmi rođendan :).


Par dana prije izrade torte sve je bilo dogovoreno i odlučila sam sama napraviti ukras za tortu. Budući da se i njima svidjela ideja, radila sam šljokičasta srčeka na štapićima koja su podigla cijelu tortu. Takvu vrstu ukrasa sam već vidjela na webu i dugo sam ovo htjela isprobati pa sam zato iskoristila ovu priliku. A i curice vole šljokice, srčeka i rozu boju pa mislim da je sve skupa na kraju dobro ispalo.

Za izradu ukrasa trebala sam:

  • papir u srebrnoj boji
  • štapiće za ražnjiće
  • čačkalice
  • škare
  • olovku
  • ljepilo
  • šljokičasto ljepilo u olovci


Ja sam koristila papir u srebrnoj boji jer sam gore nanosila šljokičasto ljepilo u istoj nijansi. 
Zapravo je taj papir već imao sitne šljokice ali nedovoljno velike da bi se njima postigao željeni efekt.
Vi možete koristiti papir u nekoj drugoj boji, možda nađete papir s većim šljokicama koji ćete samo oblikovati prema želji, možete koristiti i papire s raznim uzorcima, u biti, možete napraviti srca kakvog god dizajna želite, ne moraju to biti nužno šljokice.

Također, ja sam koristila štapiće za ražnjiće i čačkalice kao držače za srca a vi se slobodno možete poslužiti i nečim drugim što vam bude zgodno. Kasnije sam se sjetila da sam ih mogla i omotati nekom tkaninom, tako da imate više mogućnosti. Važno je samo da ti štapići nisu predebeli da lakše zalijepite srca na njih.

Sad kad znate što vam je sve potrebno, možemo krenuti na postupak.

Najprije si na papiru nacrtajte srca, onoliko koliko vam ih treba. 
Ako želite 10 ukrasa u obliku srca, nacrtajte ih 20 na papir jer želimo šljokice s obje strane. 
Također, crtajte srca u više veličina, meni su bile dovoljne 3 veličine. 
Nakon crtanja, samo vam preostaje što preciznije srca izrezati škarama i prvi, pripremni dio posla je gotov.


Kad su srca izrezana, moramo ih međusobno spojiti i to tako da spajamo srca jednakih veličina.
Ljepilo nanosite uz rub srca, pritisnite štapić na kojem će srce stajati i prilijepite i drugo srce. 
Ako vam se na dnu, gdje ulazi štapić, srca razdvajaju, onda tu dodajte još malo ljepila pa će se srce bolje držati.

Kad sve polijepite, ostavite tako spojena srca da se neko vrijeme suše.
Na kraju vam preostaje samo još nanijeti ljepilo sa šljokicama na obje strane ukrasa u što gušćem sloju da bude više šljokica kad se ljepilo posuši.

Ako nemate šljokičasto ljepilo, možete srca premazati bilo kakvim običnim ljepilom pa na ljepilo nanijeti posebno šljokice i dobiti ćete isti efekt.


Kad ste sve premazali ljepilom na šljokicama, ostavite ukrase da se suše kroz noć i idući dan ćete vidjeti konačan rezultat. Ako niste zadovoljni, možete prema potrebi dodati još šljokica.

U nastavku možete vidjeti kako je to meni na kraju ispalo i kako sam ove ukrase uklopila u rođendansku tortu. Maja je javila da su srčeka bila glavna atrakcija pa mislim da se trud isplatio. A uskoro bude i recept za tortu na blogu, da vidite što sam to radila.



Nadam se da vam se sviđa ideja odnosno tutorijal i da ćete i sami možda isprobati nešto ovakvo kad vam se pruži prilika da iznenadite nekoga tortom :).

0 komentara :