Gostovanje u emisiji Svaki dan, dobar dan na HRT-u

Otkad pišem blog dogodilo se puno lijepoga i stvorila sam uspomene koje će trajati vječno. Blog mi je otvorio mnoga vrata koja su mi do nedavno bila zatvorena tako da sam dobila priliku zaviriti i u svijet televizije odnosno saznati malo više o tome kako nastaju emisije koje gledamo na tv-u te i sama biti gostom u jednoj od njih i predstaviti svoj rad. Posebna mi je čast bila što su me u goste pozvali upravo u emisiju čiji je cilj širiti pozitivne emocije jer je pozitiva i misao vodilja ovoga što radim, mog virtualnog kutka koji, iako je u svojoj srži posvećen hrani, polako prerasta i u nešto mnogo više od gastro bloga, u web mjesto na kojemu ćete polako moći pratiti i neke druge teme koje me zanimaju.


Sad već sigurno znate da se radi o emisiji Svaki dan, dobar dan koja se prikazuje od utorka do petka na HRT1 i to u 13:10 h a domaćin je Bruno Šimleša. Samo snimanje smo odradili 20.03. u popodnevnim satima a emisija je na tv-u prikazana 09.04. Tema emisije su bile blogerice sa zanimljivom životnom pričom i osim mene gošće su bile Karmela Vukov Colić, Maja Gros i Barbara Repe.

Inače me oduvijek zanima sve što mi omogućava da budem kreativna pa tako i mediji, produkcija, montaža i svi ti procesi ispred i iza kamera tako da mi je ovo iskustvo baš bilo neponovljivo. Samu emisiju pratim već dosta dugo jer su mi zanimljive teme koje se obrađuju i način na koji se sve to prikazuje tako da definitivno nikad nisam mislila da će netko prepoznati moj rad i trud, pozvati me u goste i da ću upravo ja jednog dana sjesti u stolicu do Brune, pred divnu publiku i biti gošća u emisiji za koju znam da ju mnogi prate i za nju imaju samo pohvale. Ali kako sam neki dan shvatila, u razgovoru s kolegicom s posla, svijet je uistinu mali i svašta je moguće, samo se moramo usuditi sanjati. A meni hrabrosti da sanjam ne nedostaje tako da, tko zna što me još čeka!


I eto, još nisam ni pomislila na takvo nešto a već sam dobila priliku biti dio ove emisije. Bilo je tu treme, nećemo se lagati, nisam svaki dan pred kamerama (što ste sve mogli i vidjeti ako ste gledali ili ćete tek pogledati video) no opet na kraju dana, bez obzira na sve, nije mi bilo žao što sam bila hrabra i stala pred publiku i kamere. To je iskustvo koje se pamti, iskustvo kroz koje se uči, iskustvo kroz koje se razvijaš i ideš dalje još jači. Barem ja to tako gledam.


Što se tiče snimanja, bilo je zabavno, što se, koliko sam shvatila, i podrazumijeva kad snimate s Brunom i ostalom ekipom koja stoji iza emisije Svaki dan, dobar dan. Negdje oko 14:30 h morala sam doći na HRT i naravno, bila sam nakrcana kolačima i alatom tako da me nije bilo teško prepoznati ni na kilometar, znalo se tko stiže na HRT :))). Ako ste tog dana bili negdje u blizini i vidjeli nekoga s kolačima, to sam bila ja, sasvim sigurno! Sa mnom su bili i dečko i šogorica i naravno, i oni su nosili dio svega što sam pripremila, bilo je toga puno. Mučilo me kako će kolači, kreme i sve ostalo preživjeti put ali je na kraju sve dobro ispalo. Nije možda još toliko put problem koliko toplina u studiu. Kad smo došli upoznali smo cijelu ekipu pa je uslijedilo šminkanje a onda priprema seta za snimanje budući da sam nosila dosta toga sa sobom i trebalo je poslagati sve keksiće na tanjure, slastičarske vrećice napuniti kremama, pripremiti dekorativne posipe, posuđe i sve ostalo što mi je trebalo za praktični dio. I tu se moram zahvaliti ekipi Hrt-a koja mi je u svemu tome pomagala jer su svi bili jako ljubazni, susretljivi i olakšali su mi sve do te mjere da sam kroz pripreme uopće zaboravila što me čeka. S razlogom se kaže da je sve lakše kad si okružen s divnim ljudima na koje se možeš osloniti.


Nisam se ni snašla i krenulo je snimanje. Prva je svoj posao obavila Karmela koju svi znate iz emisije Dobro jutro, Hrvatska a nakon nje je došao i moj red. Kad sam sjela pored Brune, pogledala publiku oko sebe, nekako sam zaboravila na tremu. Ili sam barem ja tako u tom trenutku mislila jer se trema itekako mogla primijetiti na videu, posebno u početku. Iako sam mislila da će te minute trajati kao cijela vječnost, zapravo je sve prošlo vrlo brzo i glatko. Jednom kad se zapričaš, vrijeme proleti. A ja bi o blogu i ovome što radim, i volim, mogla pričati danima. Bruno je kao voditelj odličan, pored njega se ne možeš izgubiti ni da hoćeš, izvuče te iz svake situacije, pomogne pitanjem, nekim komentarom, vodi te kroz razgovor tako da ne možeš zalutati :)).


Nakon što smo malo popričali preselili smo se do šanka gdje su me čekali muffini, kreme i ostale sitnice koje sam pripremila pa smo nastavili s pričom i uz razgovor dekorirali kolačiće. Pripremila sam si čak i toppere od fondana za muffine i onda ih se na kraju tamo nisam sjetila ni iskoristiti. I moram priznati da mi je taj dio bio baš ugodan jer kad dekoriram nešto stvarno sve zaboravim i mogla bih to raditi koliko god treba. Kao da kamera više nije bilo. Kad pričaš, ne vidiš ih, zaboraviš publiku, kamermane, sve. Jednostavno kad smo došli do tog praktičnog dijela, već sam bila opuštena i osjećala se kao da sam pred kamerama kao doma. Inače jako volim gledati emisiju naše Tee Mamut, koju vjerujem svi znate, pa sam se na trenutak osjećala kao u nekom sličnom filmu :)).


Snimanje je na kraju potrajalo i samo mi je žao što su u montaži izbačeni neki, meni najzanimljiviji dijelovi, poput onog u kojem Bruno degustira kolačiće pa se malo šalimo i tako. Prikazano je i dosta mojih fotografija s bloga, što mi je isto drago, kao i royal icing keksići koji su se svima svidjeli. Kad sam njih nosila na put, samo me bilo strah da prežive pa da imam što pokazati :)).

Nakon snimanja, trebalo je i sve to pospremiti a kolačiće bi bilo šteta baciti tako da je ekipa emisije navalila i sve se pojelo, što mi je bilo baš drago. Trud i pripreme su se definitivno isplatili kad sam vidjela da je sve nestalo - pa čak i kreme koje su se otopile pod vrućim svijetlima reflektora.


Na kraju samo mogu reći da je iskustvo bilo predivno i da bih definitivno ponovila pruži li mi se prilika jer se takvo nešto ne odbija. Bila sam zadovoljna kako je sve prošlo i kako sam to odradila - za prvi put bilo je dobro. Kad je cijelo snimanje završilo, opet smo se nakrcali, ovaj put praznim posuđem, i krenuli smo dalje - ali prvo na sladoled jer sam ga zaslužila a i u studiu je bilo prevruće!


Hvala još jednom svima vama koji ste me gledali, hvala svima na podršci i na krasnim komentarina na Facebooku nakon što ste odgledali emisiju i hvala još jednom ekipi emisije Svaki dan, dobar dan na pozivu i lijepom iskustvu. 

Ako još niste, a želite, emisiju možete pogledati ovdje.

LINK NA VIDEO



Fotografije su screenshotovi napravljeni na temelju videa objavljenog na Hrt-ovim stranicama.

0 komentara :