Happiness is Homemade slavi 1. rođendan

U nedjelju, 22. veljače, blog Happiness is Homemade je proslavio prvi rođendan. Iako je prošla godina dana otkad je objavljen prvi post, imam osjećaj kao da je bilo jučer. Od službenog je rođendana sad već prošlo skoro mjesec dana, no koliko god htjela, zbog operacije ruke nisam bila u stanju tipkati i to je jedini razlog zašto sam svo ovo vrijeme mirovala. Još i sad bole ruke kod tipkanja i oporavak će sigurno trajati još neko vrijeme no sad nećemo o tome, vrijeme je da se posvetimo vedrijim temama, ipak je u pitanju prvi blogorođendan. Samo sam htjela da znate da je zbog toga sve ispalo kako je ispalo. Prvi je rođendan ipak prvi i uvijek će biti nekako poseban tako da zaslužuje koju riječ i ovdje na blogu, pa makar s malim zakašnjenjem!


Kad se prisjetim početaka, dizajniranja, organiziranja, planiranja, mislila sam da blog nikad neće ugledati svjetlo dana. Pregledala sam hrpu predložaka na webu, ništa nije bilo po mom ukusu. Ni jedan predložak nije imao ono nešto, nije imao nešto u čemu bih se mogla prepoznati i reći, da, to sam ja, to je pun pogodak. Ili ako bi mi se svidjelo nešto u samom dizajnu, ne bi mi se svidjela organizacija, tipografija, uvijek bih našla nešto što nije na svom mjestu. I tada se u cijelu priču uključio dečko, moj najvjerniji degustator, koji je inače programer i koji mi je puno pomogao da sve bude po mom guštu. On je dobio svoja "zaduženja" vezana uz kodiranje, ja sam radila na vizualnom dijelu, dizajnirala logo, cupcake ikone, banner i uz malo zajedničkog truda stvorili smo Happiness is Homemade, moju virtualnu oazu. Napokon je blog poprimio izgled kakav sam htjela. Znam da je danas popularno kad je sve bijelo, crno, jednostavno, ali to nije moj stil. Možda jednog dana ali ne danas. Kod stvaranja bloga ja sam se vodila osjećajem i nekakvom svojom zamisli o tome kako bi trebao izgledati svijet posvećen slasticama i ostalim kreativnim kuhinjskim eksperimentima. Zato kod mene vladaju boje, ikone nisu obične nego mali cupcakesi, kako to i priliči gastro blogu. S fotografijama je ista priča. Od samog sam početka htjela da se kroz dizajn i fotke osjeti pozitiva, neki zarazni optimizam, ono nešto zbog čega će se čitatelji rado vraćati i zbog čega će se ovdje ugodno osjećati. Već po logu ste sigurno zaključili da se ovdje sve vrti oko sreće, na njoj je naglasak i nema mjesta ničem negativnom. I samoj mi je kuhanje kao antistres terapija. Kad god me nešto muči, mogu se zatvoriti u kuhinju i u trenutku ću zaboraviti brige i probleme. Kao da se isključim i živim svoju bajku. To je ono što sam htjela i na svom blogu. Takvu atmosferu. Atmosferu zbog koje će i neki od vas zaboraviti svoje brige i probleme.

Od samog sam početka imala neku svoju viziju i držat ću je se i dalje. Zato kod mene nećete viđati novi dizajn svako malo iako će promjena biti. Kad tad ću poželjeti promjenu a onda ću opet blogu udahnuti dio svoje osobnosti. U prvoj sam godini učinila boljim popis recepata. Sada vas samo jedan klik dijeli od grafičkog popisa svega što je objavljeno na blogu. Taj će se dio još nadograđivati i širiti s raznim filterima za pretraživanje, novim kategorijama, mogućnostima itd. Planova je puno ali idemo polako. Mislim da je kvaliteta bitnija od kvantitete i uvijek ću se toga držati.

Prema vašim komentarima, mislim da sam na dobrom putu. Ovim ću vam se putem svima zahvaliti na podršci i druženju u ovoj godini kao i na divnim komentarima, zajedničkom kuhanju i fotografijama isprobanih jela koje mi šaljete. Kad mi netko kaže da je uz moj blog naučio da kuhinja nije dosadno mjesto već mjesto gdje nam je mašta najbolji prijatelj ili da preko fotografije može osjetiti slatkoću prezentiranog kolača, ja sam ponosna i više nego motivirana da nastavim dalje punom parom. 

U ovih godinu dana desilo se puno lijepoga. Osim komunikacije i druženja s vama, mojim čitateljima, na gotovo svakodnevnoj bazi, bilo je tu i puno lijepih suradnji. Od pisanja i objave prvog posta znala sam kako sve mora izgledati no nisam imala nikakva očekivanja, htjela sam samo ono što radim podijeliti s vama, možda nekoga inspirirati, potaknuti na kuhanje ili pripremu slastica ili čak pokušati na nekoga prenijeti ljubav prema kuhinji. A dobila sam toliko puno. Iako ovako virtualno, upoznala sam i povezala se s mnogim divnim ljudima, odradila par intervjua, predstavljanja, pisala sam suradničke članke za portale, dobila krasne ponude i neke su lijepe suradnje upravo u tijeku, pa jedva čekam da vam i o njima pričam. 22.02. je objavljen prvi recept a već 15.04., ni dva mjeseca kasnije, odrađen prvi intervju za Stiluetu. Kad se sad vratim unatrag i razmišljam o tome, to je stvarno bilo brzo i ne mogu ne biti ponosna i sretna. Bila mi je čast surađivati sa svima i stoga hvala Stilueti koja je prva prepoznala moj trud i u više navrata pokazala da vjeruje u mene, hvala Emmezeti koja je svojim iznenađenjem uljepšala moju kuhinju, nagradila moj rad i omogućila mi da još više radim ono što volim. Hvala Coolinarici na predstavljanju, portalu Dom i stil što me u više navrata ugostio na svojim stranicama i pružao mi podršku cijelo ovo vrijeme, hvala portalu Roditelji.hr čija sam suradnica već jedno duže vrijeme - suradnja s njima je jedno baš lijepo i mom srcu drago iskustvo. Hvala Ingreedients for life by Ingrid Divković na podršci i što sam bila dio jedne lijepe priče o ženama, Pušu neki novi vjetrovi.... Obavezno pročitajte ako još niste. Hvala Dobroj hrani čija sam također suradnica, hvala magazinu Budi.IN u kojem je izašao moj recept a koji nam inače od ovog tjedna dalje izlazi svake subote u paketu s 24 sata i Skuhat ću te. U njemu ćete moći pratiti i mene :). Hvala portalu Journal čija sam od nedavno suradnica i na tu sam suradnju također ponosna jer sam postala dio jedne lijepe priče koja slavi život, bolje od toga ne može! Još su neke lijepe suradnje dogovorene ili su u pripremi, sve javljam na vrijeme :). Da ne duljim više, velika hvala od srca na divnim suradnjama Happy Home gift shopu, Fashion.hr-u, Gospodarskom listu, hvala Acro, Hobby hižica, hvala Kuhalica na uvrštavanju u vašu e-kuharicu, hvala Vindiji, Dr. Oetkeru i Ordinacija.hr na iznenađenjima i objavi članka te hvala još mnogim drugima. Ako sam nekoga izostavila, nemojte mi zamjeriti, bilo je puno lijepih trenutaka u ovoj godini i teško je sve strpati u nekoliko rečenica.

Za kraj ću samo još reći da se veselim ovoj novoj godini u koju smo zakoračili jer znam da me čeka svašta nešto lijepo, nove ideje, novi članci, nove suradnje i prijedlozi, komunikacija s vama, mailovi, poruke, osjećam da će to biti još jedna jako lijepa godina puna iznenađenja! Nadam se da ćete biti sa mnom i da ćemo se i dalje tako lijepo družiti :). Iako za danas nisam pripremila poseban kolačić, nije mi to imalo smisla jer je rođendan već davno prošao, ja polako hvatam ritam i u pripremi su novi postovi. Sutra sam u Zagrebu i nakon toga krećemo punom parom.

0 komentara :