Sladoled od banane

Najjednostavniji sladoled ikad je ovaj sladoled od samo jednog sastojka i to banane. Priprema ovog sladoleda oživjela je u meni neka sjećanja na djetinjstvo i vremena kad smo kupovali u dućanima smjese za izradu domaćih sladoleda. Sjećam se da nikad to nije bilo to, ni blizu pravom sladoledu kakvoga svi volimo pa sam uvijek bila pomalo razočarana i gubila nadu da domaći sladoled može biti dobar. A onda sam otkrila mnoštvo krasnih recepata, poput ovog, i ono što je najvažnije nadasve jednostavnih recepata, pa sam opet dobila volju raditi domaće sladolede svih vrsta i okusa i nisam požalila jer se uistinu u kućnoj radinosti može napraviti fantastičan sladoled kojemu neće moći odoljeti ni oni najizbirljiviji :).


Budući da obožavam banane u svim oblicima, ovog ljeta nisam mogla odoljeti i morala sam isprobati recept kojega sam otkrila surfajući bespućima Pinteresta. Taj Pinterest je čudo jedno, nadam se da ga koristite jer nema čega nema, tamo sve možete naći. Tko bi rekao da se samo od banane može napraviti nešto tako fino i još k tome i zdravo? U nastavku vam donosim recept a na vama je onda da se vratite u djetinjstvo, uzmete zdjelu sa sladoledom u ruke, sjednete svi oko nje, na pod i žlicama grabite i uživate :). 


Sastojci: 

  • 3 banane

Meni su bile dovoljne tri banane za pripremu sladoleda u količini koja je stala u zdjelicu sa slike.
Ako ga radite samo za jednu osobu, možete staviti manje banana ili prema potrebi i više.
No ne treba vam ništa drugo osim banane :).


Postupak:

Banane ogulite i narežite na kolutiće pa ih stavite u vrećicu za zamrzavanje i zatim u škrinju na otprilike 2 sata da se što bolje zamrznu. 

Ako vam se učini da su i nakon 2 sata banane nedovoljno smrznute, možete ih na još neko vrijeme vratiti u škrinju ako želite.

Smrznute banane izvadite iz škrinje i stavite ih u blender.
Izmiksajte ih tako da dobijete lijepu gustu teksturu, gotovo ljepljivu i kremastu, kao što to mora biti kod sladoleda.
Ako imate dobar blender koji bez problema blenda i led, onda nećete imati problema. 
U slučaju da su se banane previše zaledile, pustite ih samo da malo odstoje na sobnoj temperaturi pa onda blendajte.


I to je to. U ovoj je fazi sladoled gotov i možete ga poslužiti.
Prema želji ga možete vratiti još na neko vrijeme u škrinju pa onda poslužiti.

Želite li u ovaj sladoled dodati još neke sastojke, poput nutelle, lino lade, kakaa, možda i nekog drugog voća, komadića čokolade, možda malo otopljene čokolade, lješnjaka ili komadiće keksi koje volite (kombinacije su stvarno mnogobrojne) onda to možete napraviti u fazi kad krećete s blendanjem a ako želite da neki sastojak ostane postojan u komadima onda ga možete naknadno lagano umiješati u izblendani sladoled da se sve poveže i to je to.

Možete dodati i vafle za dekoraciju, prelijati sladoled otopljenom čokoladom ili ga posipati kao ja dekorativnim posipom. 


I sama sam isprobala i verziju s dodatnim sastojcima pa je tako nastao cookie sladoled od nutelle i banane koji je već na blogu pa možete zaviriti ako vas zanima kako sam dodatno obogatila već i ovako fini sladoled.

Poslužite sladoled ovako u kornetima kao ja ili jednostavno u nekoj slatkoj posudici, malo ukrasite i uživajte :).



U slast!

0 komentara :