Summer cookies

Dok službeno još traje ljeto, predlažem vam da napravite kekse s ljetnim motivima, poput sladoleda i razveselite svoje ukućane ili ih spakirate u kutijicu pa nosite kao poklon na roštiljadu ili neko druženje. Morate priznati da keksići u obliku sladoleda izgledaju neodoljivo, pa i bolje od nekih sladoleda u slastičarnicama, zar ne? Evo nekoliko zgodnih ideja za Ledo i ostale proizvođače sladoleda :).


Recept za ove ljetne keksiće već je objavljen na blogu drage Lane, La cuisine creative, koja me jako lijepo ugostila u svom virtualnom kutku, tako da tamo možete naći detaljniji recept i objašnjenja za rad s royal icingom. Sve to možete naći i na blogu jer sam već više puta pisala o keksima ukrašenim royal icingom. Tako da ću vam u ovom članku samo pokazati fotkice keksića da opet ne ponavljam postupak koji sam već detaljno objasnila u prošlim člancima.

Kod Lane sam pisala i o tome kako me izrada ovakvih keksića vraća u djetinjstvo, o važnosti očuvanja nekih tradicija iz djetinjstva kao i o tome kako u izradi ovakvih keksića možete uživati zajedno sa svojim klincima ili cijela obitelj zajedno. Tako da preporučam da zavirite na njezin blog i pročitate cijeli članak :)

Dakle, danas vam predstavljam kekse inspirirane ljetom i sladoledima :).
Uživajte u sladolednim fotkama!













Nadam se da vam se sviđaju kreacije nastale u mojoj kreativnoj kuhinjici :).
Hoćete li i sami isprobati nešto slično?

0 komentara :