Merengue lollipopsi

Vrijeme je za još malo šarenila i boja na blogu i to u obliku dekorativnih merengue lollipopsa (beze lizalica) koje možete raditi svojim klincima za rođendansku proslavu ili čak i kao poklon za svoje uzvanike koji će tako rođendan napustiti s osmjehom od uha do uha i krasnom uspomenom u ruci. 


Također možete isprintati i male ceduljice pa na njih ispisati neku vrstu zahvale ili nešto takvo pa tu ceduljicu privezati na štapić od lollipopsa. Osim zahvale uzvanicima što su uljepšali vaš dan idealno bi bilo da uz štapić lollipopsa priložite i malu zajedničku fotografiju ili nešto drugo prema vašoj želji. Kako god bilo i za koju se god varijantu odlučili, garantiram da će svi biti oduševljeni :).


Suradnja sa Stiluetom

Recept je objavljen i na portalu Stilueta kao dio mojeg članka pod nazivom Savršene ideje za fine rođendanske zalogajčiće. Obradovala me vijest da je članak bio među najčitanijima u mjesecu lipnju te je proglašen najslađim tekstom u tom mjesecu :). Bilo mi je krasno surađivati s Marijom sa Stiluete i ovo nije jedina naša suradnja. Također možete pročitati i moj intervju na Stilueti pod nazivom Šarmantna oaza okusa i ukusa - Happiness is Homemade te pogledati koji su recept Stiluetice s mog bloga isprobale i ovjekovječile na portalu - Nakon intervjua - degustacija! Od srca im hvala na krasnim riječima i još ljepšim fotkama. Da više ne duljim, linkovi su tu, imate svaku moju preporuku da zavirite na Stiluetu i pogledate ne samo moje članke nego i ostale zanimljive teme, intervjue i sve to pisano iz pera divnih autorica i to ravno iz srca. A sad idemo na recept :).


Evo koji vam sastojci trebaju za izradu merengue lollipopsa:
(za nekih 8 do 10 lizalica, ovisno o veličini za koju se odlučite)
  • 2 bjelanjka
  • 70 g kristalnog šećera
  • 70 g šećera u prahu

Važete li bjelanjke, idealan bi omjer bio 100 g šećera u prahu i 100 g običnog šećera na 100 g bjelanjaka.

Prije nego počnete raditi lollipopse, upalite pećnicu i zagrijte ju na 90°C.
Na kalup odnosno pleh u kojemu ćete peći odnosno sušiti lollipopse postavite papir za pečenje.

Bjelanjke izmiksajte u čvrsti snijeg pa im postepeno dodajte kristalni šećer i miksajte dok dobijete čvrstu smjesu a onda dodajte i šećer u prahu. Kad dodate šećer u prahu više nemojte miksati već samo lagano povežite sve u kompaktnu smjesu špatulom.

Budući da je smjesa za lollipopse spremna, možete ju prema želji obojati.
Ja sam dio smjese odvojila i dodala u nju jestivu rozu boju za lizalice u boji.


Vrećicu za dekoriranje ili običnu špricu za dekoriranje napunite pripremljenom smjesom i crtajte obične krugove ili ruže na papiru za pečenje. Nacrtajte nekoliko bijelih i nekoliko rozih lollipopsa. 

Možete raditi i dvobojne lollipopse i to na način da ostavite malo obojane smjese u vrećici za dekoriranje tj. na rubovima vrećice pa onda u sredinu dodaje bijelu smjesu. Tad će kod crtanja po papiru za pečenje ruže ili krugovi biti lijepo prošarani, dvobojni.

Na samom kraju pripremljene beze lollipopse posipajte dekorativnim posipima. 
Ja sam za to iskoristila šarene šećerne konfete te dekorativne posipe u obliku malih srca.


Stavite lollipopse u pećnicu i sušite ih sat vremena pa nakon sat vremena ugasite pećnicu a beze lizalice ostavite još barem sat vremena u pećnici da se i dalje lagano suše dok se pećnica hladi.

Kasnije ih izvadite iz pećnice i prebacite na tacnu ili tanjur.

Sad kad je gornji dio lizalica spreman samo vam još preostaje da lizalice zalijepite na štapiće pomoću royal icinga. Ja sam radila lizalice u vrijeme kad sam imala malo royal icinga od keksića i od domaćeg dekorativnog posipa pa sam si malo ostavila sa strane kako bi kasnije lizalice zalijepila na štapiće. Ako vas zanima kako napraviti royal icing zavirite ovdje jer sam već u više navrata ponavljala postupak za njegovu pripremu.


Dakle, kad imate royal icing, nanesite ga samo malo na stražnju stranu lizalice i u royal icing uronite štapić na kojemu će lizalice stajati. 

Ostavite da se royal icing dobro osuši i to je to.


Jednostavno a zapravo vrlo efektno za dječje rođendane zar ne? I ne samo za dječje proslave, sigurna sam da ima i starijih koji bi se obradovali ovakvim iznenađenjima. To je to za danas, pokazala sam vam kako napraviti šarene dekorativne lollipopse koji će biti glavne zvijezde rođendanskih stolova pa ste sad vi na redu da napravite svoje lollipopse :).

0 komentara :