Točkasti cheesecake

Cheesecake s točkicama je još jedna torta koju sam radila za poklon i reakcije su bile odlične - ipak se radi o velikoj dozi sira u kombinaciji s malo čokolade, to ne može ne biti fino :). Budući da sam prvi put radila New York Cheesecake ovaj sam se put odlučila za malo drugačiju kombinaciju. Dvoumila sam se između nekog cheesecakea s voćem i ovog koji mi je bio simpatičan zbog točkica. A kako svi znamo da se volim igrati i dekorirati, ovaj put sam dala priliku točkastom cheesecakeu.


Ideja je potekla s bloga The Baker's Daughter a ja vam donosim ovaj recept u pomalo izmjenjenom izdanju. No stavila sam vam ovdje i link do originalnog recepta da vidite kako torta izgleda u presjeku jer je kod nas brzo nestala. U svakom slučaju pogledajte recept u nastavku a ja ću sigurno još koji put napraviti varijantu ovog cheesecakea ali ću u dekoriranju probati napraviti neke druge oblike osim točkica.

Podloga:

  • 240 g keksi (McVities Digestive)
  • 3 žlice kakaa
  • 2 žlice šećera
  • 115 g maslaca


Usitnite kekse - ako nemate mašinicu za to, možete staviti kekse u vrećicu i preko njih prelaziti valjkom da ih zdrobite ili ih istući batom za meso, kako vam je lakše.

Upalite pećnicu i stavite da se zagrije na 160°C.
Namastite okrugli kalup (ja sam koristila onaj promjera 26 cm).

U zdjeli pomiješajte kekse, šećer, kakao i otopljeni maslac.
Smjesu dobro utisnite u pripremljeni kalup.


Krema:

  • 600 g omekšalog krem sira
  • 1 žlica šećera
  • 2 jaja
  • 70 g tamne čokolade
  • pola vanilin šećera
  • 140 g kiselog vrhnja


U zdjelu stavite sir pa ga tucite da bude gladak.
Postupno u sir dodajte šećer i izmiksajte.
Također dodajte i jaja, jedno po jedno i iza svakog lagano izmiksajte.
Dodajte još vanilin šećer i kiselo vrhnje pa tucite da se smjesa spoji i bude glatka.

Odvojite malo smjese u jednu šalicu pa ostavite sa strane.
Rastopite tamnu čokoladu na pari ili u mikrovalnoj pećnici na niskoj temperaturi.
Umiješajte otopljenu čokoladu u smjesu koju ste izdvojili i ostavili sa strane.

Smjesu od sira ulijte u kalup, na pripremljenu podlogu od keksa, i poravnajte.


Izrada točkica:

Točkice se rade vrećicom za ukrašavanje ili špricom i to s običnim okruglim nastavkom.
Napunite vrećicu/špricu smjesom od sira i čokolade koju ste ostavili sa strane.
I jednostavno točkajte tortu - nanosite čokoladnu kremu u obliku točkica na kremu od sira.


Stavite tortu u pećnicu, na 160°C i to na 50 minuta do sat vremena.
Kad je torta pećena, isključite pećnicu i ostavite tortu u pećnici još nekih sat vremena.
Nakon toga možete izvaditi tortu i staviti ju na hlađenje kroz noć.

Kad se torta ohladi samo odstranite okvir od kalupa i možete poslužiti svoj točkasti cheesecake :)


Dobar tek!

0 komentara :