Savršeni trokuti s trešnjama

Spoj trešanja, lisnatog tijesta, prefine kreme na bazi pudinga od vanilije i slatkog vrhnja čini fantaziju okusa. Trešnje slobodno možete zamijeniti višnjama, jagodama ili nekim drugim voćem. Meni je u planu isprobati kolač u kombinaciji s jagodama. Probajte zamisliti samo jedan zalogaj ovog kolača i vjerujte mi, deset je puta bolji od onoga što možete zamisliti.


Koristila sam trešnje iz škrinje, budući da svježih više nije bilo. Kad je sezona išla kraju pospremili smo očišćene trešnje u škrinju tako da i izvan sezone možemo uživati u njima.



Krema:

  • 2 pudinga od vanilije
  • 100 g šećera
  • 600 ml mlijeka
  • 1 vanilin šećer 
  • 200 g maslaca

Pomiješajte puding od vanilije sa šećerom i vanilin šećerom pa tu smjesu pomiješajte sa 200 ml hladnog mlijeka. Izmiksajte da ne bi ostale grudice u kremi.
Preostalo mlijeko stavite na vatru i zakuhajte pa umiješajte razmućeni puding i kratko prokuhajte da dobijete kompaktnu kremu.
U toplu kremu umiješajte maslac koji je odstajao kratko na sobnoj temperaturi i omekšao te sve izmiksajte pa kremu stavite na hlađenje.


Punjene rolice:

  • lisnato tijesto
  • trešnje
  • 1 jaje

Za izradu rolica najprije lisnato tijesto razvaljajte i podijelite ga na 12 traka da bi kasnije dobili 12 rolica od kojih ćemo slagati trokute.
Trake moraju biti široke otprilike 6 cm a dugačke otprilike 30 cm (ovisi o veličini kalupa koji koristite za pećenje).
Pecite po 6 rolica u kalupu koji možete nauljiti ili samo stavite papir za pećenje.


Ja sam lisnato tijesto podijelila na pola i dva puta valjala tijesto da bi ono bilo dovoljno tanko a opet da mogu napraviti dovoljno široke trakice od tijesta.

Na svaku traku stavite s jedne strane trešnje i slobodno malo pošećerite.
Budući da u ovaj kolač prema originalu idu višnje a ne trešnje, ja sam šećerenje preskočila jer su trešnje ipak slatke za razliku od višnji koje je potrebno malo zašećeriti.

Nakon što ste sve trake napunili s trešnjama, narolajte ih u rolice te prema želji, premažite razmučenim jajem. Ja sam i ovaj korak preskočila, dakle, narolala sam rolice ali ih nisam premazala jajem.


Osim trešanja, možete koristiti i bilo koje drugo voće. Možete koristiti svježe voće, smrznuto ili kompot, sve prolazi. Najvažnije je da pripazite na širinu traka jer ćete si tako olakšati rolanje.

Rolice stavite u pećnicu na 200°C i pecite nekih 10-tak minuta (provjerite prema boji i strukturi lisnatog tijesta da li su rolice pećene).


Slaganje kolača:

Gotove rolice složite u oblik piramide i to tako da svaki sloj premažete kremom.
Pripremljenih 12 rolica vam je dovoljno za 2 piramide.
Na dno stavljate ili oblatnu čija je veličina takva da na nju stanu tri rolice ili pak pripremite lisnato tijesto.


Možda je bolji odabir oblatna jer će tako kolač ipak biti nešto stabilniji nego da koristimo lisnato tijesto. Oblatne premažite kremom i gore posložite po 3 rolice punjene trešnjama.
Rolice premažite kremom pa gore složite po dvije rolice pa onda opet ide sloj kreme i na kraju jedna rolica.

Vrh i stranice piramida također premažite kremom i na kraju čvrsto izmiksanim slatkim vrhnjem.
Gotov kolač stavite na hlađenje prije posluživanja i degustiranja.


Kolač je stvarno lagan, osvježavajući, pravi ljetni desert za uživanje. Već sam više puta radila kreme na bazi pudinga od vanilije no ni jedna krema mi nije bila fina poput ove. Ne znam da li je to do kreme ili do činjenice da se krema kombinira sa lisnatim tijestom i slatkim vrhnjem, ali krema je meni posebno fina.








Dobar tek!

0 komentara :