Recenzija: Jaffa sokovi, frappei i likeri

Uskrsni nam je ponedjeljak i blagdani su polako iza nas. Ovih smo dana uživali u uskrsnim specijalitetima i slasnim kolačima a danas prelazimo na nešto laganiju hranu i fine napitke. Iako vrijeme luduje, proljeće je tu i toplije vrijeme kuca na vrata tako da sam sigurna da ova recenzija stiže u pravo vrijeme. Naime, nedavno mi se javila menadžerica iz tvrtke Jaffa, koja se bavi proizvodnjom koncentriranih voćnih sokova, frappe capuccina i likera, te smo dogovorile suradnju. Iako sam već čula za njih, nisam bila previše upoznata njihovim proizvodima. Istražila sam njihov web portal i Youtube kanal te mi se njihova priča učinila zanimljivom tako da sam odlučila isprobati neke njihove proizvode i svoje dojmove podijeliti s vama u ovoj recenziji.


Priča Jaffa tvrtke je započela proizvodnjom sokova a posljednjih godina su u svoju ponudu uveli i koncentrirane voćne sokove u malim, praktičnim pakiranjima. Kako stoji na njihovoj web stranici, najprepoznatljiviji brendovi su im upravo jaffa sokovi, frappe cappuccina i likeri koje vam i danas predstavljam. Za više informacija posjetite njihov portal, Facebook stranicu ili ih potražite na Instagramu.

Jaffa sokovi su osvježavajući, voćni i dolaze u deset različitih voćnih varijanti: od nekih uobičajenijih okusa poput naranče, jabuke i limuna pa sve do onih nešto neobičnijih i meni posebno zanimljivih poput soka od ruže, lavande ili dinje. U svakom slučaju, izbor je poveći tako da definitivno svatko može pronaći neki okus za sebe. Što se tiče Frappe cappuccina, oni dolaze u šest varijanti odnosno šest primamljivih okusa: badem, lješnjak, karamela, irska kava, vanilija i čokolada. To je proizvod u tekućem obliku koji se može aplicirati u hladno ili vruće mlijeko, ovisi kako volite - idealno i za zimsko vrijeme kad nam se pije nešto što će nas ugrijati i za ljetno vrijeme kad se želimo osvježiti. Osim što je to odlično za pripremu kod kuće u bilo koje vrijeme, to može biti zanimljivo i ugostiteljima jer se ti frappei uistinu jednostavno pripremaju. Treći proizvod tvrtke Jaffa su likeri u čokanju koji se rade po recepturi njihovih predaka a za pripremu se koriste samo najkvalitetniji sastojci. Likeri dolaze također u deset različitih okusa i to u krasnim malim bočicama pa su kao takvi prikladni i ako idete u goste te ih možete nositi kao poklon. Uvijek govorim da ljubav ide kroz želudac, tako da ovakav poklon nitko ne bi odbio.

Baš kad sam putovala u Zagreb na snimanje, stigao mi je ogroman paket prepun sokova, frappea i likera. Već idućih dana započelo je degustiranje i isprobavanje napitaka kao i planiranje seta za fotkanje tako da vam što bolje dočaram njihov asortiman i da vas upoznam s njihovim proizvodima. Danas sam za vas pripremila recenziju nekoliko vrsta sokova i frappea odnosno proizvoda koji su me na prvu najviše zaintrigirali, iako smo već isprobali većinu proizvoda i moji dojmovi su samo pozitivni. U nastavku možete čitati o mojim dojmovima i uživati u fotografijama a za početak pogledajte kako je bilo na fotkanju i kako su nastale primamljive Jaffa fotografije. Dobro došli u moju kuhinju :).
 
Sok od bazge me oduševio na prvu. Njega sam prvoga željela isprobati baš zbog toga što me odmah vratio u djetinjstvo i prisjetio me trenutaka kad smo radili domaći sok od bazge koji sam obožavala. Zadnjih ga godina nismo radili pa me interesiralo kakav je okus ovog soka. I moram priznati da je sok pun pogodak. Na Jaffa webu sam pronašla i zanimljivu informaciju da su još i stari grčki iscjelitelji bazgu smatrali jednom od najljekovitijih biljaka na zemlji, što nisam znala no to je definitivno dobar poticaj da nastavimo s ispijanjem ovog soka :). Preporuča se piti ga s nekoliko kocki leda tako da sam ga i ja na taj način pripremila.


Inače sok dolazi u vrećici od 40 g i vrlo se jednostavno priprema. Zapravo se radi o voćnom sirupu koji je kombinacija baze cvijeta bazge i koncentriranog voćnog soka jabuke. Priprema se tako da se sadržaj vrećice razrijedi u 0.25 L hladne vode, dodate par kockica leda i preostaje vam samo da uživate u pripremljenom soku.


Sok od ruže je za mene otkriće. Prvi put sam imala priliku probati nešto takvo i nisam znala što očekivati, kakav će to okus biti. Bila sam znatiželjna, isprobala sok i ugodno se iznenadila. Sok koji se radi od latica ruže je fini, slatkastog okusa, osvježavajući i idealan za ovo proljetno doba kad je priroda oko nas živnula. Priprema se na isti način kao i sok od bazge.



Voćni sirup s okusom maline još je jedan fini sok iz Jaffa palete okusa. Oduševio me ne samo okusom već i divnom bojom, što ćete vidjeti i na fotografijama u nastavku. I ovaj se sok priprema kao i prethodni, s vodom i ledom te za njega kažu da je najbolje piće za vruće ljetne mjesece, s čime bi se složio i jedan od mojih degustatora kojemu je ovaj sok bio favorit među svim isprobanim sokovima. Plodovi maline inače, kako stoji na Jaffa webu, sadrže veliku količinu vitamina A i C te su od davnina poznata njihova antioksidativna svojstva. Stoga, obavezno probati!


Poželite li naručiti ovaj sok za ljeto, dobivate kutiju sa 50 vrećica ovog soka što je jedna lijepa količina a u soku možete uživati doma ili ga, zbog praktične male ambalaže i jednostavne pripreme, nositi primjerice sa sobom na posao pa i na poslu uživati u finom piću.


Svi znamo koliko je jabuka zdrava i da se radi o pravoj riznici vitamina, minerala i ostalih hranjivih tvari. Ja imam tu sreću što su moji sve ove godine imali veliki voćnjak tako da su mi jabuke uvijek bile dostupne i mogla sam uživati u tom zdravom voću u raznim kombinacijama. Tata je proizvodio i domaći gusti sok od jabuke pa kad smo u paketu ugledali vrećice sa sokom od jabuke, odmah je krenula degustacija. To je okus koji svi volimo i baš smo uživali u ispijanju ovog finog napitka. Stoga imate sve moje preporuke da i sami isprobate.



Možda će vam biti čudno, pomalo neobično ili nešto takvo, no ja ne pijem kavu. Kako većina ljudi oko mene kavu pije na svakodnevnoj bazi, uvijek im to bude pomalo čudno. No, volim frappee i volim s vremena na vrijeme popiti cappuccino, tako da mi je ovo došlo kao naručeno jer se, kao što sam već spomenula na početku, ovi frappei mogu piti i hladni i vrući. Kako volim čokoladu, taj sam frappe cappuccino prvi isprobala i bio mi je baš fini. Napravila sam ga tako da sam sadržaj vrećice razrijedila u 0.25 L hladnog mlijeka i potom uživala u čokoladnom napitku. Mislim da ne moram puno govoriti jer svi znamo da, kad se radi o čokoladi, to mora biti fino.




To je to što se tiče mojih dojmova, nadam se da ste uživali i u fotografijama oko kojih sam se zaigrala ne bih li vam što bolje dočarala okuse ovih napitaka. Za kraj mogu samo reći da sam oduševljena isprobanim okusima i da mi je drago što sam imala priliku isprobati nešto novo. Poželite li i sami naručiti nešto za sebe, zavirite u njihov web shop, potražite informacije koje vam trebaju i naručite. Ukoliko vas zanima nešto što niste našli na webu, uvijek im se možete javiti i pitati što vas zanima jer su u Jaffa firmi svi ljubazni i susretljivi tako da sam sigurna da će vam vrlo rado pomoći budu li ikako mogli.

Ovih dana na Facebooku će krenuti i malo Jaffa darivanje tako da pratite obavijesti ovdje na blogu i na Facebooku pa se igrajte s nama želite li isprobati proizvode koje sam odvojila za vas.

Za kraj, uživajte u još divnih fotografija na kojima su Jaffa sokovi i frappe glavne zvijezde!















0 komentara :