Manish Arora keksi za magazin Budi.IN

Kao što sam već spomenula na društvenim mrežama, nedavno sam ostvarila još jednu lijepu suradnju i postala suradnica magazina Budi.IN koji od nedavno izlazi svake subote u velikom paketu s novinama 24 sata i Skuhat ću te. Tako je prošle subote u tom magazinu izašao i moj prvi recept za kolač s jabukama i bademima te sam se listajući časopis sjetila i naše prve suradnje o kojoj još nisam pisala ovdje na blogu. No, sad sam ipak odlučila i tu priču podijeliti s vama jer ovi keksići isto zaslužuju svoje mjesto u mojoj gastro oazi.

 
Cupcakes keksi i Manish Arora kreacija koja je poslužila kao inspiracija za njihovu izradu

Recept za moje royal icing kekse inspirirane modnom kolekcijom Manish Arora izašao je 29. listopada 2014. u magazinu Budi.IN i to kao dio priče o Slatkišima s modne piste na kojoj sam radila s kolegicama, gastro blogericama. Zadatak je bio napraviti desert inspiriran kolekcijama poznatih brendova koji će nalikovati odabranoj modnoj kreaciji. Ovim se putem zahvaljujem urednici magazina Budi.IN koja me kontaktirala i pružila mi mogućnost da radim nešto ovako lijepo i kreativno. Zadatak je bio pravi izazov ali i veliki gušt jer volim raditi na ovakvim projektima tako da sam bila oduševljena i brzo se bacila na realizaciju onoga što sam zamislila.

 Naslovnica magazina Budi.IN

Ja sam se odlučila za Manish Arora kolekciju koja je bila specifična po bojama i šarenim detaljima koji su me inspirirali da napravim kekse u tom stilu i ukrasim ih royal icingom. Nisam si nimalo olakšala i htjela sam da moj slatkiš bude što vjernija replika detalja s odabrane modne kreacije pa sam se pozabavila i onim najsitnijim detaljima na cupcakesima. Nedavno su ti keksi bili i zvijezde snimanja emisije Svaki dan, dobar dan na HRT1, o čemu ću također uskoro pisati, pa se stoga nadam da ćete uživati u fotkama u nastavku i da sam uspjela ovim keksima dokazati da se visoka moda i hrana uistinu vole i imaju nešto zajedničko. I definitivno je ovo jedan vrlo jednostavan način da skupu dizajnersku odjeću imate i u svom domu :). 

Uvod u priču Slatkiši s modne piste
 
Recept neću ponavljati jer se već nalazi na blogu no stavit ću isječak iz novina pa ćete ga i tu moći naći. Kao što sam već rekla, osim mog recepta u magazinu ste mogli pročitati i recepte mojih kolegica blogerica a mene je posebno oduševio mousse od čokolade, višnje i mascarponea koji je pripremila Matejka s bloga Life Tastes Like Chocolate

Uživajte u isječcima, fotkama i inspirirajte se pa nakon toga i sami pripremite modom inspirirane slastice :).







I za kraj, evo i jedne fotografije koja je bila atrakcija u to vrijeme - moja ponosna bakica je također "in" i čita magazin Budi.IN :).


0 komentara :