Ajme, koliko nas je - tema za siječanj 2015.

Vrijeme je za novi krug blogerske igre Ajme, koliko nas je i u siječnju 2015. ona "stanuje" kod mene na blogu. Veliko mi je zadovoljstvo objaviti da u Novu godinu krećem kao domaćica igre, za što se mogu zahvaliti divnim legicama, Sandi i Kristini, s bloga Legice u kuhinji, koje su me pozvale da budem domaćica. Hvala drage moje još jednom, bit će mi drago!


Lješnjaci su bili prošlomjesečna, blagdanska tema i Sanda i Kristina su napravile vrhunski posao stvarajući kolekciju recepata s lješnjacima pa ako želite pogledati, klik na link s rezultatima i pronađite inspiraciju među mnoštvom divnih recepata.

Čim smo sve dogovorile, ja sam se bacila na proučavanje dosadašnjih namirnica odnosno u potragu za onom pravom. Razmišljala sam o nutelli i čokoladi a onda i bananama jer obožavam deserte s bananama no one su bile tema ne tako davno tako da od toga ništa. Pa sam krenula razmišljati o ostalim namirnicama koje su nam trenutno dostupne. Budući da moji imaju veliki voćnjak prepun raznovrsnog voća među kojim prevladavaju jabuke, razmišljala sam o jabukama kojih još uvijek ima ali i o cimetu koji se izvrsno nadopunjuje s jabukama. Čak sam se prisjetila i nektarina koje obožavam no njihova sezona je prošla, da bi se na kraju sjetila slatkog vrhnja, odnosno šlaga koji se može koristiti za pripremu deserata svih mogućih vrsta pa čak i odličnih slanih jela. Osobno obožavam pečeni krumpir u kombinaciji sa slatkim vrhnjem. Tako da je na kraju odluka pala i ovomjesečna tema iliti zvijezda naših kuhinja biti će: SLATKO VRHNJE.

Igra traje do 31.01.2015. u ponoć. Svoje prijave odnosno objavljene recepte s fotografijom, imenom i linkom na recept na blogu šaljite mi na e-mail happinessishomemade905@gmail.com ili u inbox facebook stranice Happiness is Homemade.

Iako smo se napekli kolača i svega finoga u blagdanskom mjesecu koji je iza nas, nadam se da ćete se igrati i veselim se vašim krasnim prijavama! Može to biti nešto što ste već objavili na blogu, neki od recepata iz arhive ili nešto novo što ćete tek pripremiti. Pustite mašti na volju i igre mogu početi! Započnimo novu godinu krasnim druženjem i zajedničkim kuhanjem/pečenjem!

Još jednom sretna Nova 2015. svima i od srca vam želim da to bude najbolja godina do sad!

Emina

0 komentara :