Božićna wishlista / prijedlozi božićnih poklona

Kod nas od djetinjstva postoji tradicija darivanja ispod božićnog drvca i koliko god Božić nisu pokloni već nešto mnogo više i dublje, mi i dalje nastojimo održati tu tradiciju živom. Što zbog toga što nas podsjeća i vraća u djetinjstvo što zbog toga što naprosto volim darivati svoje najdraže i uljepšati im blagdane nekom sitnicom koju znam da si potajno priželjkuju. Stoga, ako krećete u shopping u zadnji čas, pripremila sam vam nekoliko ideja - radi se o stvarčicama koje su i na mojoj listi želja ali i nekim dodatnim idejama pa vam mogu poslužiti kao inspiracija za darivanje vaših voljenih.

I naravno, bez obzira na sve, i dalje stojim iza toga da je najljepši poklon vaše vrijeme i društvo ili primjerice kutijica puna kolačića ili keksića koje ste sami napravili, s puno ljubavi i iz srca. Ideje za takve poklončiće već imate na blogu, samo zavirite među recepte i pronađite inspiraciju. A sad krenimo na prijedloge drugačijih poklončića - nadam se da će vam ideje biti korisne obavljate li shopping u zadnji čas...

KONZUM BOŽIĆNO I DRUGO SLATKO POSUĐE

Baš volim Konzum i njegov asortiman ove godine. Budući da patim na slatke stvarčice, posebno one za kuhinju i dom, ove godine sam si kod njih nagledala toliko divota da vam to ne mogu opisati. Ovo je samo dio onoga što si želim a čime i vi možete obradovati svoje bližnje. Vjerujem da ne bi odbili presladak set za sol i papar, tanjurić u obliku Djeda Mraza ili posudu u obliku Djeda Mraza koju još k tome možete napuniti slatkišima i to je to. Bar ja ne bi odbila :). A šalice u obliku Djeda Božićnjaka sam već pokupovala svima i jedva čekam da ih nađu pod božićnim drvcem da vidim reakcije. Da vam šapnem, jednu takvu šalicu sam poklonila i sebi :). Svi ćemo biti "in" ovog Božića! (prve dvije fotke su preuzete iz Konzumovog web kataloga)


Zapala mi je za oko i njihova linija s motivom čipke. Imate li u svojoj okolini nekoga tko je ljubitelj lijepog suđa evo vam idealnog poklona. Meni bi ovaj najmanji bio idealan za fotografiju hrane iako ima svašta nešto lijepo, romantično dizajnirano, u toj liniji.


Za kraj, iz Konzumove ponude bih izdvojila još ovo divno posuđe s točkicama: keramički pekač i zdjele u dvije veličine. U više sam navrata vidjela i stalke za tortu takvog dizajna no ovaj put ih nije bilo a taj stalak u rozoj boji je već dugo na mojoj listi želja. Iako ne bih imala ništa protiv ostalih divota s fotografije a vi?


Još inspiracije za poklone potražite u Konzumovom Vodiču kroz blagdansku kupovinu.

NJAMAMAMA 

Kad je Njamamama u pitanju, ja želim sve. No u ovo blagdansko vrijeme bih izdvojila dvije sitnice a s njima bi i vi mogli obradovati svoje bolje polovice. Još ako vam onda naprave i kolačiće, vidjet ćete da se odabir ovakvog poklona itekako isplatio. Stoga budite lukavi i iznenadite svoje dame. Ovdje ću izdvojiti svoje želje, stvarčice u božićnom duhu a više ideja možete potražiti na Njamamama portalu.

Dakle, predlažem kalupe za cupcakese u zlatnoj i srebrnoj boji, sa točkicama ili chevron uzorkom. Zamislite samo cupcakese u tim divnim blagdanskim kalupima, izgledali bi ko mali božićni poklončići. Dobro mogu doći i papirnati kalupi u kombinaciji prugica i točkica, koji, kako stoji na Njamamama portalu, mogu idealno poslužiti za posluživanje kokica, slatkiša, malih kolačića, keksića i drugih slatkih zalogajčića. (fotke su preuzete sa Njamamama portala)


OYSHO PIĐAME, PAPUČI...

Tek sam nedavno otkrila Oysho i malo je reći da sam oduševljena. Ako netko od vaših najbližih voli nositi sve što je super mekano i udobno, Oysho je vaše odredište za kupovinu poklona iz snova. Na mojoj listi nalaze se neodoljive piđame sa srčekima (jer već imam njihov ogrtač sa srčekima pa da se uskladim) i papuče sa srčekom, naravno - ništa bez srčeka :). I naravno, nije to sve, u Oysho trgovini možete naći još svašta nešto divno, kapice sa coflekom, šalove, ma svašta nešto... Pogledajte fotku pa ako vam se sviđaju moje želje zavirite na Oysho.com odakle su i fotografije u nastavku.


PEČATI ZA KEKSIĆE (cookie cutteri)

Pečati za keksiće su idealan Božićni poklončić. Ili možda keksići napravljeni pomoću tih divnih pečata. Natpisi na pečatima keksićima daju posebnu čar, njima možete keksićima dati jednu sasvim posebnu notu i prenijeti poruku koju želite. Stoga nije ni čudo što su meni zapali za oko pečati s ovim porukama: "Happiness is Homemade", "home made", "Love joy peace", "Happy Birthday", "Thank you Santa", "Baked with love", "Baked for Santa", "Eat me"...


Neke od ovih pečata možete nabaviti preko Shpitza Boutique facebook stranice a neke putem eBaya. Pečati koji su dostupni preko Shpitza Boutiquea (Happy Birthday, Eat me, home made) prodaju se po cijeni od svega 20 kn i još ih stignete nekome staviti pod bor. Happiness is Homemade pečat je odavde i treba provjeriti da li dostavljaju u Hrvatsku.

CHIC ŠALICA NIKAD DOSTA

Iako sam vam već na početku predložila Konzumove Djed Božićnjak šalice, imam još jedan prijedlog za vas - Shpitza Boutique šalice koje dolaze u paketu: MRS i MR šalice. (fotka je preuzeta s njihove fb stranice)


ULAZNICE ZA KINO, BAZENE, KAZALIŠTE

Ulaznice za neki dobar film ili za bazene, ako obožavate plivati poput mene, uvijek su super poklon - praktičan i koristan. Volite li kazalište, evo još jedne ideje za vas. Iznenadite voljenu osobu, prijatelje ili braću i sestre ulaznicama za predstavu ili mjuzikl koji priželjkuje pogledati. Na mojoj listi su Igre gladi i Kako se riješiti šefa 2 a svima preporučam i Gradske bazene Čakovec (fotke su preuzete sa stranica: Cinestar i ekom.hr).


ŠAPTAČ CIPELAMA HOLY CHIC MAJICA

Obožavate Božić poput mene? Onda bi sigurno s ponosom nosili Holy chic majicu koju možete nabaviti preko shopa Šaptač cipelama. Oba božićna majica je i na mojoj wishlisti a sigurna sam da bi joj se obradovali i mnogi drugi fanovi Božića. Odjeća općenito je uvijek praktičan poklon i ako znate kakav je ukus osobe kojoj želite nešto pokloniti, sigurno nećete pogriješiti. (fotka je preuzeta sa Šaptač cipelama facebook stranice).


ALGORITMOVA MAPA ZA ČUVANJE RECEPATA

Volite li kuhati ili pripremati kolače, vjerojatno poput mene imate spremljene recepte u svojim web preglednicima, word datotekama, ispisane na papirićima, u raznim bilježnicama, umjesto da ih imate sve na jednom mjestu i lijepo organizirane. Budući da se i sama već ne mogu snaći u tom kreativnom neredu, Algoritmova mapa za upisivanje i čuvanje recepata bila bi idealna. Isto možete pokloniti onome tko je u istoj situaciji ili počastite sebe :). I ono što je zgodno u toj mapi je da postoji podjela - od predjela pa sve do deserta - što će isto olakšati snalaženje među receptima i naravno, razvrstavanje. Uz to, u paketu stiže i slatka kuhača! (fotka preuzeta s Algoritmove stranice)


STREET OF HAPPINESS

Tražite li poklon za nekoga tko voli planirati, sve bilježiti, raditi razne popise, predlažem Street of Happiness proizvode poput planera ili bilježnice no kod njih ima i više toga - samo zavirite na portal i saznajte više o njihovim proizvodima. I sama imam njihov planer u rozoj boji i super sam zadovoljna - planera nikad dosta! I još mi na naslovnoj strani planera stoji tekst - Happiness is Homemade - ne može bolje.


ACRO ROKOVNIK

Htjela, ne htjela, obožavam rokovnike i moram na ovu listu prijedloga staviti i Acro rokovnik. Budući da i njega već posjedujem mogu ga samo pohvaliti - popunjavam ga brzinom munje! Idealan je poklon za studente ali i za one koji to nisu.


ŽENSKI ROKOVNIK

Imam pouzdane informacije da je moj ženski rokovnik već kupljen i stiže mi pod božićno drvce.. Najljepši mi je ove godine dizajn sa srčekima, baš je u mom stilu i jedva čekam da ga počnem ispunjavati. Želite li i vi nekoga iznenaditi ženskim rokovnikom, možete ga nabaviti u svim DM-ovim prodavaonicama kao i putem njihovog portala gdje možete naći više informacija. Za sve koji vole planiranje poput mene - još jedan idealan božićni poklončić - samo odaberite dizajn po ukusu osobe kojoj ga poklanjate i trk do najbližeg DM-a :).


KUHARICE GOSPODARSKOG LISTA

S kuharicama nikad ne možete pogriješiti. Posebno ako se odlučite primjerice za neku od kuharica Gospodarskog lista - osobno ih posjedujem već nekoliko i jako sam zadovoljna jer se radi o super pristupačnim receptima od kojih sam mnoge već isprobala. Vama predlažem da svoje drage osobe iznenadite novom kuharicom u njihovoj kolekciji - Moji najbolji kolači 2 a na mojoj je listi želja je između ostaloga i njihova kuharica Medeni kolači i slastice s medom. P.S. Još danas i sutra i na mom Facebooku traje darivanje u kojemu možete osvojiti 2 kuharice Moji najbolji kolači pa požurite ako se želite igrati. Inače ih možete naručiti putem njihovog web shopa ili primjerice u pošti. Vidjela sam neki dan da u našoj pošti sad postoji i neka akcija - u paketu su kuharice Moji najbolji kolači 1 i 2 i lijepo su upakirane crvenom maštom i koliko se sjećam cijena kuharica u paketu je još niža pa svakako vrijedi pogledati.


KOOHACHA POSUĐE

Znate li da netko voli lijepo, chic posuđe u pastelnim bojama - zavirite u Koohacha web shop i pronađite savršeni poklon. Ima tu stvarno svega - od pribora za kuhanje, zdjela, šalica, pa sve do tanjura i pladnjeva. Svakako preporučam jer gdje ćete drugdje nabaviti rozi ili lila pribor? Imaju svašta nešto slatko i već vidim kako bi se neke stvari divno uklopile u moju kuhinjicu.


MILUSHKA NAKIT

Spojite li hranu i nakit što dobijete? Milushka nakit, i to predivan nakit. Radi se o ručno rađenom unikatnom nakitu koji se radi s punooo ljubavi. Čini mi se da su sad u blagdansko vrijeme posebno prikladne ogrlice i ostali nakit s gingerbread kućicama, poput primjerka s fotografije. Nakit izgleda toliko dobro i stvarno da bi ga najradije pojeli.. ili bolje ne, bolje da ga ponosno nosimo već ovog Božića ili za Novu godinu. Da da, za blagdane možete nositi Božić ne samo u svom srcu već i na sebi, oko vrata, kao rinčice...



ANOVI KUGLICE ZA BOR

Želite li ove godine unikatno ukrašeno božićno drvce, možda vam se svide Anovi božićne kuglice koje su posebne po tome što možete birati boju i natpis ili fotku koju želite u kuglici - možda neku prigodnu poruku ili čestitku, nečije ime i slično. To može biti baš krasan personalizirani poklon. Jeste li nabavili već koju kuglicu?


LOLA.TEES MAJICE

LOLA.tees majice su savršene - bilo da želite nekome poslati virtualni zagrljaj putem majice ili ako želite nekoga iznenaditi majicama koje dolaze u paru. Pogledajte sliku i trk na njihov facebook za detalje i da nađete nešto za sebe i svoje voljene. Meni osobno se sve sviđaju ali ova s porukom zagrli je posebna, uistinu posebna.


Nadam se da vam se sviđa bar neki od prijedloga jer mogla bih ovu listu nastaviti u beskonačnost no ovdje ću za danas stati. Kad tad će stići i nastavak članka s novim idejama :). 

Sretan Božić i uživajte u pripremi iznenađenja za svoje voljene!

0 komentara :