A Rose Garden Cake (romantična torta s jagodama)

Uvijek kad krenem raditi tortu ili kolač u glavi imam jednu viziju, znam otprilike što i kako ću no bez obzira na sve to uvijek na kraju napravim nešto što vizualno nema veze s prvotnom idejom. Tako je to kad imate tisuću ideja i mašta vam radi sto na sat pa ju ni sami ne možete kontrolirati. U hodu dobijem novu ideju i stari planovi padaju u vodu. Već sam navikla na to. No upravo zbog te nepredvidivosti i slatkog iznenađenja na kraju i volim to što radim - jer mi daje mogućnost da svoju kreativnost i razigrane misli preoblikujem u nešto što je vizualno oku privlačno a u ustima izaziva onu pomisao "mmm, što je ovo dobro... daj još!".


Tako je bilo i kad sam krenula s izradom ove torte. Kod planiranja sam zamislila jedno a idući dan poslužila nešto drugo, još bolje i ljepše od one prvotne ideje. Jedino što je ostalo isto u odnosu na početak su sastojci a dizajn je dobio novo ruho. Stoga vam danas predstavljam jednu laganu voćnu torticu koja se može poslužiti ne samo za rođendan već je zbog romantične dekoracije idealna i za svećanije prilike i proslave poput godišnjica, vjenčanja i slično. Naravno, za vjenčanje ne bi bila ovako mala, bilo bi više slojeva ali dekoracija je u tom duhu.


Biskvit:

  • 3 jaja
  • 3 žlice brašna
  • 3 žlice šećera
  • pola praška za pecivo

Upalite pećnicu i zagrijte ju na 180°C.
Kalup za biskvit namastite ili ga obložite papirom za pečenje.
Ja sam koristila okrugli kalup promjera 26 cm.

Odvojite žutanjke od bjelanjaka.
Od bjelanjaka izradite čvrsti snijeg.
Žutanjcima dodajte šećer pa ih zajedno izmiksajte da dobijete pjenastu smjesu.
Pomiješajte snijeg sa smjesom od žutanjaka i lagano izmiksajte.
Dodajte brašno i prašak za pecivo pa lagano promiješajte špatulom da se sve sjedini i smjesa za biskvit je gotova.


Ulijte smjesu u pripremljeni kalup i ravnomjerno ju rasporedite.
Biskvit pecite 10-tak minuta i obavezno provjerite da li je gotov čačkalicom.
Znat ćete da je biskvit gotov kad upiknete čačkalicu u biskvit i ona iz biskvita izađe čista.

Nakon što ste ispekli biskvit, izvadite ga iz pećnice i preokrenite iz kalupa.
Ako ste koristili papir za pečenje odstranite ga i onda biskvit vratite u kalup pa ga ostavite da se hladi.


Krema:

  • 1 puding od jagode
  • pola litre slatkog vrhnja
  • želatina
  • jagode

Jagode operite i očistite.
Dio jagoda nasjeckajte jer ćete ih trebati za kremu a ostatak jagoda ostavite sa strane jer će vam trebati kod slaganja torte. 


Skuhajte puding od jagode prema uputi s vrećice i ostavite ga da se potpuno ohladi.
Slatko vrhnje izmiksajte da dobijete čvrstu i kompaktnu smjesu.
Kad se puding ohladi, pomiješajte ga sa slatkim vrhnjem.

U kremu dodajte nasjeckane jagode.
Prema uputi s vrećice pripremite želatinu (u lončić stavite 4 žlice hladne vode i žličicu želatine pa zagrijte) pa ju dodajte u kremu od slatkog vrhnja, pudinga i jagoda.
Budući da u kremu idu i puding i nasjeckane jagode koje puštaju svoj sok, krema je malo mekanija pa je zbog toga dobro staviti želatinu ili neki drugi učvrščivać.


Slaganje i dekoriranje torte:

  • jagode
  • slatko vrhnje
  • dekorativni posip u obliku srčeka

Na stalak za tortu stavite okvir kalupa promjera 26 cm.
U kalup stavite ohlađeni biskvit.
Na biskvitnu podlogu poslažite jagode prerezane na polovice.
Na jagode nanesite pripremljenu kremu na bazi pudinga od jagode.
Sve skupa stavite u hladnjak na hlađenje da krema očvrsne, i to najbolje kroz noć.


Nakon što se torta ohladila i krema je očvrsnula, slijedi dekoriranje.
Najprije pažljivo uklonite okvir kalupa.

Stranice torte prema potrebi dodatno zagladite.
Budući da je ta krema lagano roze boje, za dekoriranje koristimo obično bijelo slatko vrhnje da dobijemo taj lagani kontrast u nijansama.

Izmiksajte slatko vrhnje te napunite špricu ili vrećicu za dekoriranje.
Ja sam se ovaj put odlučila isprobati dekoriranje ružama. Radi se o predivnoj tehnici i tortu jako brzo ukrasite a divno izgleda. I dalje nemam odgovarajući nastavak za ruže ali imam jedan dosta sličan pa sam se snašla na taj način i dobila skoro identičan rezultat.

Dakle, stranicu torte sam jednostavno ukrasila tako da sam sredinu ispunila redom bijelim ružama koje se lijepo ističu na blago rozoj podlozi.


Što se tiče gornjeg dijela torte, napravila sam jednu ružu od jagode i postavila ju na sredinu.
Ruže od jagode se vrlo jednostavno rade nožićem kojim oblikujete latice.

Oko ruže od jagode sam iscrtala još ruža od slatkog vrhnja i na kraju da bi još malo obogatila i podigla tortu, dio gdje nije bilo ruža posipala sam posipom u obliku srca u nijansi sličnoj jagodama.

Mislim da mi je ovo do sad najljepša dekoracija torte a osim što je vremenski bila najbrža vrlo je i efektna.



Nadam se da vam se sviđaju recept i fotografije i da ćete možda i sami isprobati recept za tortu koja podsjeća na romantični vrt nježnih ruža.

U slast!

0 komentara :