Romantični proljetni cupcakesi s lino ladom

Cupcakesi su divni kolačići, posebno kad su sočni i mekani toliko da se tope u ustima. Kod nas se u zadnje vrijeme dosta često nađu na stolu pa vam želim pokazati jedne od posljednjih cupcakesa koje sam radila. Po prvi put sam sama radila wrappere i toppere za cupcakese i na taj ih način učinila posebnijima pa sam baš zadovoljna kako je to za prvi put ispalo. 


Predstavljam vam prigodne proljetne cupcakese u čiji sam biskvit ubacila malo bijele čokolade i koje sam punila lino ladom te ih kao šećer na kraju odjenula u romantične haljinice i stavila im šeširiće u obliku toppera sa slatkim porukama koje vas zovu da ih probate :).  

Sastojci:

  • 4 jaja
  • 100 g šećera
  • 2 žlice brašna (pune na vrh)
  • 1 prašak za pecivo
  • 150 g bijele čokolade
  • 100 g maslaca / margarina
  • roza boja u prahu


Priprema:

Pripremite kalup za muffine: namastite ga i pobrašnite ili samo poslažite košarice za muffine.

Dok pripremate smjesu za cupcakese, na pari otopite bijelu čokoladu i maslac.

Odvojite žutanjke od bjelanjaka pa bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
Žutanjcima dodajte šećer pa ih pjenasto izmiksajte.
Pomiješajte zajedno smjesu od žutanjaka i snijeg.
Dodajte brašno i prašak za pecivo pa sve zajedno promiješajte sa žlicom.
Dodajte otopljenu bijelu čokoladu s maslacem pa lagano sjedinite žlicom.
Na kraju dodajte rozu boju u prahu i još jednom izmješajte i smjesa je spremna.


Upalite pećnicu i zagrijte ju na 180°C.

Dok se pećnica zagrijava, napunite kalup smjesom za muffine (košarice punite negdje do 3/4 visine košarice).
Smjesa će biti dovoljna za pripremu 12 cupcakesa pa prema potrebi poduplajte sastojke da dobijete više kolačića.
Ako koristite silikonski kalup kao ja, stavite ga na tepsiju i onda u pećnicu.

Pecite muffine 15-tak minuta (provjerite čačkalicom da li su gotovi).
Pripazite kod pečenja da ih ne prepečete kako bi ostali mekani i sočni.
Gotove muffine izvadite iz pećnice i prebacite ih na rešetku da se ohlade.


Punjenje i dekoriranje cupcakesa:

Ohlađene muffine izdubite pa sredinu napunite lino ladom.

Prije ukrašavanja kolačića ja sam napravila toppere i wrappere za cupcakese.
Poslužila sam se glatkim i debljim ukrasnim papirima sa cvijetnim uzorcima za izradu wrappera i toppera na koje sam ispisala slatke poruke koje su mi baš išle uz ove cupcakese, poput Eat me! i Try me!.


Kad su wrapperi (košarice) bili gotovi, omotala sam njima muffine i nakon toga na vrh muffina nanijela slatko vrhnje i zagladila površinu. Na zaglađenu površinu sam nanijela još malo slatkog vrhnja, upiknula sam topper s prigodnom porukom i dekorirala s posipom u obliku srca.

Ukrašene cupcakese stavite na hlađenje i to je to.
Zahvaljujući ručno rađenim topperima i wrapperima cupcakesi su bili pravi hit.


U slast!

0 komentara :