Fini sočni muffini s čokoladom u obliku ruža

Isprobala sam do sad već dosta recepata za muffine i cupcakese ali malo recepata me uistinu oduševilo a ovo je jedan od recepata koji su nas sve oborili s nogu. Ne volim kad su kolači suhi pa mi isto to smeta i kod muffina a ovi su baš sočni i mekani kako volim. Radila sam ih također za kolegicu s posla čijoj sam kćerkici radila i rođendansku tortu čiji vam recept donosim u narednim danima.


Recept sam, opet, dobila od mame. Nevezano uz recept, moram napisati i par riječi o njoj i tati iako sam već spomenula da mi je mama oduvijek bila uzor u kuhinji te da smo ja i sestra uz nju napravile svoje prve korake u kuhinji. Danas jako puno mladih nije informatički potkovano pa sam ja ponosna što se moji roditelji trude biti u toku s tehnologijama i što su prepoznali koristi interneta pa se laptopom koriste za svoje potrebe na svakodnevnoj razini. Često ih zafrkavam da na internetu provode više vremena nego ja, a meni je informatika barem struka :). Otkad je mama skužila koliko recepata i inspiracije ima na internetu, svako malo nešto eksperimentira i isprobava nešto novo, pa kad dođemo nedjeljom na ručak ja preuzimam njene recepte :). Tako da je i ovaj recept sigurno našla na webu.

Sastojci:

  • 4 jaja
  • 100 g šećera
  • 2 velike žlice brašna (pune na vrh)
  • 1/2 praška za pecivo
  • 150 g čokolade za kuhanje
  • 100 g maslaca ili margarina


Postupak:

Najprije si pripremite kalup za muffine.
Ja sam koristila silikonski kalup za muffine u obliku ruža pa sam kalup namastila i lagano pobrašnila.
Inače sam pročitala da se silikonski kalupi ne moraju mastiti ali ja to svejedno napravim da kasnije ne bi bilo problema.

U slučaju da nemate kalup za muffine u obliku ruža, možete se poslužiti bilo kojim drugim kalupom pa ako koristite obični kalup onda ga ni ne morate mastiti nego samo poslažite košarice za muffine i to je to.


U zdjelicu stavite čokoladu za kuhanje i maslac / margarin pa to zajedno otopite na pari.

Dok se čokolada otapa, pripremite smjesu za muffine.
Odvojite žutanjke od bjelanjaka, pa bjelanjke izradite u čvrsti snijeg (da je snijeg dobar znate tako da zdjelu sa snijegom preokrenete naopačke i ako ništa ne klizi i ne ispada iz zdjele, snijeg je dovoljno čvrsto izmiksan).
Žutanjcima dodajte šećer pa ih pjenasto izmiksajte.
Pomiješajte zajedno smjesu od žutanjaka i snijeg.
Dodajte brašno pa sve zajedno promiješajte s kuhačom, žlicom ili špatulom (važno je samo da više ne miksate).
Na samom kraju dodajte otopljenu čokoladu pa lagano sve sjedinite mješajući sa žlicom.


Upalite pećnicu i zagrijte ju na 180°C pa kad se pećnica zagrijava napunite kalup.

Za punjenje se možete poslužiti šeflicom ili čak i onim mjernim posudicama iz kojih možete izlijevati smjesu pa budete to obavili brže nego da stavljate žlicu po žlicu smjese. Kalupe nemojte puniti do vrha nego negdje do 3/4 visine košarice.
Smjesa je dovoljna za pripremu 12 muffina.

Na slici u nastavku možete vidjeti kako izgleda ovaj kalup u obliku ruža.
S lijeve strane na slici sam stavljala punjenje za muffine iz ovog recepta (s tim da tu još nisu dovoljno napunjene ružice).


Budući da ja koristim silikonski kalup, ja ga uvijek stavim na tepsiju ili neki drugi kalup tog tipa zbog praktičnosti i onda ide na pećenje u zagrijanu pećnicu.

Muffini se peku otprilike 15-tak minuta (ovisi o jačini pećnice).
Za svaki slučaj provjerite da li su pećeni pomoću čačkalice koja mora iz muffina izači čista kad su muffini gotovi.

Pripazite kod pećenja da muffine ne pećete predugo da ne izgubite sočnost koju ovi muffini moraju zadržati.


Pećene muffine izvadite iz pećnice i prebacite ih na rešetku da se ohlade.
Poslužiti ih možete i tople jer su jednako fini i hladni i topli.

U slučaju da koristite obični kalup za okrugle muffine, prema želji ih možete i dekorirati nekom kremom i posipima no ja to nisam radila budući da su u ovom obliku muffini dekorativni i lijepi sami po sebi.


U slast!

0 komentara :