Omiljena rolada s bananama

Banane su jedno od mojih omiljenih voća i da mogu stavljala bih ih u većinu kolača i torti, sebi za dušu. Recept za ovu roladu pronašla sam u maminoj bilježnici i samo sam uvela par promjena. Krema je u originalu žuta a ja sam dodala kakao i banane u kremu po uzoru na jedan kolač koji volim i čiji recept također možete očekivati. Banana nikad ne može biti previše pa se nadam da i vi volite banane i da će vam se recept svidjeti i da ćete ga možda i sami isprobati.


Biskvit:
    • 6 žlica brašna
    • 6 žlica šećera
    • 6 jaja
    • malo praška za pecivo

    Razdvojite žutanjke od bjelanjaka i zatim pjenasto umutite žutanjke i šećer. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg. Snijeg lagano umiješajte u smjesu žutanjaka i šećera.

    Malo praška za pecivo dodajte brašnu pa brašno dodajte smjesi snijega i žutanjaka. Sve skupa dobro promiješajte žlicom da bi dobili kompaktnu smjesu. Na kraju dodajte još 2 žlice vruće vode u smjesu za biskvit.

    Ja to ovaj put nisam radila, ali prema želji se može u pola pripremljene smjese staviti žličica kakaa da bi dobili žuto smeđi biskvit - u jednu polovicu kalupa bi ulijali žutu smjesu za biskvit a u drugu polovicu smjesu s kakaom.

    Biskvit će peće u velikom limu (namašćenom ili obloženom papirom za pečenje) i pripazite da se ne peče predugo jer ga kasnije nećete moći rolati tj. biskvit će prilikom rolanja pucati. Moj se biskvit pekao nekih 7-8 minuta i znala sam da je gotov odmah čim su se malo počeli otpuštati rubovi biskvita od lima. I za svaki slučaj je onda dobro još provjeriti s čačkalicom da li je biskvit gotov.

    Pečeni biskvit izvadite iz pećnice i prebacite ga na tacnu na koju ste stavili krpu ili papir. Odmah pažljivo narolajte biskvit jednom ili dva puta pa ga ostavite da se tako narolani hladi. Ja ga obično pokrijem s folijom da se ne suši previše i to je to. Biskvit je gotov i spreman za punjenje s kremom i bananama.


    Krema:
      • 5 dkg brašna
      • 5 dkg šećera
      • 2 dcl mlijeka
      • 1 vanilin šećer
      • 1 žličica kakaa
      • 1/2 margarina (125 g) / maslaca
      • 1 banana

      U zdjeli dobro izmiksajte brašno, šećer, mlijeko, vanilin šećer i kakao. Pripremljenu smjesu stavite na vatru i kuhajte ju, stalnim miješanjem, sve dok se ne zgusne. Gotovu kremu stavite na hlađenje. Kad se ohladi, dodajte 1/2 margarina/maslaca i jednu bananu te sve skupa dobro izmiksajte. Budući da sam ovu roladu radila prvi put, nisam bila najzadovoljnija količinom kreme pa ću idući put malo povećati sastojke za kremu. Vi to možete napraviti a i ne morate, ovisi o tome koliko kreme volite u kolačima.


      Punjenje, rolanje i dekoriranje

      Budući da se krema ohladila, kao i biskvit koji je stajao narolani, možemo se baciti na punjenje rolade. Roladu odrolajte i napunite ju s pripremljenom kremom. Malo kreme odvojite za dekoriranje ako želite. Gore na kremu stavite dvije banane i nakon toga preostaje samo natrag narolati biskvit. Sad je rolada spremna za dekoriranje. Ja sam ju premazala s ostatkom kreme, izvukla linije i na sredinu poslagala bananu izrezanu na ploške. I to je to. Stavite roladu na hlađenje.








      Dobar tek!

      0 komentara :