Ajme, koliko nas je - rezultati

Iako smo za blagdane fino papali i još bolje se sladili, drago mi je što nam ne nedostaje inspiracije i ideja i što smo godinu započeli kreativno, u kuhinjama koje su naše malo carstvo u kojem proizvodimo najfinije kolačiće i jela svih vrsta. Siječanj je polako iza nas a s njim u povijest odlazi i ovomjesečna namirnica - slatko vrhnje. Kako su vaše prijave pristizale tako su meni rasle zazubice i znala sam da me čeka puno posla, no neka, glavno da smo se lijepo družili i zajedno kuhali, mislim da bolje nismo mogli krenuti u novu godinu. Budemo li cijele godine uživali u finim delicijama poput ovih koje ste mi slali, bit će to predobra godina, sigurna sam.


Poslali ste mi puno divnih fotografija koje su pratile odlične, detaljno pisane recepte te ste me baš krasno iznenadili svojim prijavama i moram reći da me oduševila vaša kreativnost - iako nisam ni sumnjala niti očekivala nešto manje. 

Prije nego krenem na onaj zanimljivi dio, još bih se jednom htjela zahvaliti svojim dragim Legicama u kuhinji, Sandi i Kristini, koje su me izabrale za domaćicu u siječnju. Cure, osim što su divne osobe, puno ljubavi ulažu u pisanje krasnog bloga te nas redovito uveseljavaju svojim pristupačnim i kreativnim receptima. Stoga im još jednom hvala na odabiru, povjerenju i prilici da se ovog mjeseca svi zajedno družimo u mom virtualnom kutku.

Mislim da je to to, vrijeme je za ono na čemu smo cijelog mjeseca radili i za ono što smo svi s nestrpljenjem iščekivali. Stižu rezultati! Recepti su posloženi prema redoslijedu pristizanja, s tim da sam najprije navodila imena blogerica s linkovima na njihove blogove te nakon toga nazive recepata s linkovima i pripadajućim fotografijama. Nadam se da vam je udobno, da vam ništa ne odvlači pažnju i da možete opušteno uživati u kolekciji recepata koja stiže - garantiram vam, nakon što sve pregledate trebat će vam nešto slatko, barem je meni trebalo :).

Tamara s bloga What's for dessert?


Sanda i Kristina s bloga Legice u kuhinji

Pita Helena


Parfe od maka s bobičastim voćem


Milica s bloga Recepti sa preporukom

Sve boje čokolade


Ivana s bloga Moja retro kuhinja by Nastasja

Švedska torta sa malinama


Petra s bloga Thursdaycooking

Panna Cotta sa slanim karamelom


Snežana s bloga Magična oklagija

Crème fraîche



Domaći mascarpone


Zorica s bloga Iz Pomoravkine kuhinje 












Marta s bloga Marta kuva za vas



Branka s bloga Home-made by B













Ingrid s bloga Prekratak dan



Nataša s bloga Kolaci.biz

Rozen torta sa milka čokoladom i slatkim vrhnjem



Sanja s bloga Ultimativni sastojak

Zoja torta


Ponoćne čipke


Krempita My Way


Tanja s bloga Kuhinja zaposlene žene

Čokoladne praline


Lana s bloga La cuisine creative

Kuglice sa viskijem i lešnikom


Nutella trufle

Nataša s bloga Moja slatka kuhinja

Creme brulee


Panna cotta sa malinama


I evo nas skoro pa na samom kraju. Moram reći da sam oduševljena receptima koje ste slali, kao da iza svakog stoji neka priča zbog koje je poseban. Vjerujem da dijelite moje oduševljenje i nadam se da ćete imati priliku poneki od recepata i sami isprobati. Svaka čast svima na uloženom trudu i što ste sve ove slastice napravili s toliko ljubavi, to se osjeti kroz vaše postove.

Kao šećer na kraju, proglasit ćemo pobjednike ovomjesečnog izazova. Bilo mi je teško ikoga izdvojiti kad ste me iz dana u dan oduševljavali svojim prijavama no evo što sam odlučila i tko zauzima prva tri mjesta:

1. mjesto: Zorica s bloga Iz Pomoravkine kuhinje i njezina divna, kremasta Princes krofna torta koja me oduševila odmah na prvu i svakako ću ju isprobati kad mi se pruži prilika.
2. mjesto: Lana s bloga La cuisine creative i njezine Kuglice sa viskijem i lešnikom koje su savršene same po sebi ali i idealne za dekorirati tortu.
3. mjesto: Branka s bloga Home-made by B i njezin Sladoled od čokolade - iako nije sezona sladoleda, ja u njemu uživam cijele godine bez obzira na vremenske uvjete tako da me ova kombinacija osvojila i sigurno ću isprobati neku od ponuđenih varijanti.

Igre idu dalje i domaćica za veljaču je draga Nataša koja vodi krasan blog Kolaci.biz.

Hvala vam svima na divnom druženju i sudjelovanju i bilo mi je pravo zadovoljstvo biti vaša domaćica!

Emina

0 komentara :