Otvorenje Emmezete u Varaždinu + preporuke za shopping

Svi koji prate moj blog od početka, kad je to bio još samo gastro blog, a danas je nekako prirodno lifestyle, znaju koliko volim kupovati u Emmezeti. Nekako mi je bilo pod obavezno posjetiti Emmezetu uvijek kad bih bila u Zagrebu jer imaju zaista veliki izbor svega za dom i odlične cijene. Uvijek sam govorila da ću kod njih kupovati i kad ćemo uređivati naš dom, i evo nas, taj dan je sve bliže. Kućicu gradimo u 6. mjesecu ove godine te ćemo krajem ove ili početkom iduće krenuti i u unutarnje opremanje odnosno u potragu za namještajem i lijepim detaljima koji će našu kućicu učiniti toplim domom, domom iz snova. 



Razmišljam nedavno o svemu tome što nas čeka. Prije dvije godine, u svibnju, imali smo malu svadbu ali baš u našem stilu, i naravno lijepe uspomene. Prošle godine nam je u trbuščiću društvo pravila Aria, i listopad je bio rezerviran za proširenje naše male obitelji i upoznavanje našeg anđela. A ova, 2018. godina bit će upamćena po gradnji doma i dragocjenim trenucima koje provodimo s našom malenom, u troje. Svake godine nešto. Nekad su to ovako velike stvari, nekad male, ali sve su jednako bitne i neopisivo vesele čovjeka.

Što se tiče naše kuće, sretna sam jer smo napokon riješili papirologiju i sve je dogovoreno s građevincima, te samo još čekamo početak gradnje. I tada pročitam negdje da se priča da Emmezeta dolazi u Varaždin. Nisam isprva mislila da je to točno, jer se tako priča i da McDonald's, H&M i drugi brendovi, dolaze u Čakovec pa nikad ništa od toga. No, naravno, istražila sam i saznala da je to ipak točno. Pomislila sam, predobro kako se sve super poklopilo. Taman kad ću ih trebati, došli su nam bliže, i neću za sve morati odlaziti u Zagreb, iako sigurno hoću ponekad. Onda mi je samo preostalo dočekati otvorenje, koje se desilo prošli tjedan. Jedva sam dočekala da vidim kako to izgleda, a znajući Emmezetu znala sam da će biti vrhunski. I jest. U razgledavanje nisam mogla otići baš na dan otvorenja, no u petak smo ih posjetile sa sestrom i oduševile se. Nema čega nema, a ja sam se već zaljubila u hrpu proizvoda za naš dom. Neke sam proizvode i poslikala pa ću vam u nastavku pokazati neku vrstu svoje liste želja odnosno dati vam neke preporuke za shopping pa da i sami krenete u pohod u Emmezetu. U svakom slučaju, otvorenje Emmezete je za Varaždin veliki dobitak i za nas koji volimo kupovati kod njih veliko veselje.



Kad smo ušle u Emmezetu, najprije nam je za oko zapao dio sa krasnim slikama za zid, dekoracijama i potom vanjski namještaj, odnosno stolovi i stolice za terase, balkone i slično. Ono čemu se, kad je uređenje našeg doma u pitanju, posebno veselimo je uređenje terase, naše oaze na svježem zraku. Jedan dio terase bi trebao biti prostor za sjedenje i druženje, dakle neki lijepi stol i stolice, za kojim si možemo i nešto raditi kad je to potrebno ali i poslužiti ručak, večeru i slično. Drugi dio terase bi bio za odmor pa tu zamišljam neke ležaljke ili nešto tome slično, uglavnom nešto udobno, a vidjela sam da ima i ležaljki i svega za izabrati.


Za terasu je ogroman izbor namještaja i garnitura u Emmezeti. Još je i sve tako lijepo posloženo u izložbenom prostoru da si točno možeš predočiti kako bi to moglo izgledati doma i vidjeti da li je to ono što si zamislio ili ne. Osim toga, to je super jer možeš dobiti i poneku ideju za uređenje. U svakom slučaju, inspiracije u Emmezeti ne nedostaje. Ja sam poslikala samo ove dvije terase u izložbenom prostoru, koje možete vidjeti na gornjoj slici, no ima ih još hrpa. I manjih i većih stolova, od ratana, stakla, ma svega - za svakoga po njegovoj želji.


Naravno, uz stol i stolice na terasi su bitni i drugi detalji. Primjerice lampice koje mogu stvoriti pravu čaroliju nakon što se malo zamrači i zrak postane lakši. Kad sam već kod terasa i ljeta, u Emmezeti ima toliko divnih detalja za ljeto. Za oko mi je zapeo prefora luftić za more, i to u obliku lubenice - idealno za mene koja bih mogla cijelo ljeto živjeti od lubenice i sladoleda :). Zatim su tu čaše u pravim ljetnim nijansama uz koje bi ispijanje ljetnih osvježavajućih napitaka bio još veći gušt. Dopale su mi se i ove boce sa ljetnim motivima koje možete vidjeti na slici, idealne za recimo svježe cijeđene sokove ili domaće vode s okusom, primjerice s par kriški jagoda ili lubenicom, limunom. Odmah mi miriše na ljeto. Krasne su i čaše koje ovako stoje na jednom od stolova sa crno bijelim slamčicama, za ispijanje koktela ili možda hladnih frapea ili shakeova.


Izbor slamčica im je isto super, a oduševio me ovaj dio lijevo na slici sa raznim detaljima za kolačiće odnosno za cupcakese. Ima toppera svih mogućih vrsta, a tu su i kockice leda u boji koje se ohlade i koliko sam skužila mogu koristiti iznova i iznova. No upravo ovaj dio za dekoraciju cupcakesa mi je najbolji!


Da vam pokažem i dvije slike za zid koje su mi se svidjele, mada ih ima još krasnih. Iako nisam osoba koja bi zidove ispunila od do, volim poneki lijepi detalj tako da bi ovakve slike lako mogle dobiti svoje mjesto u našem domu. Ova prva s drvećem mi je baš posebna, u dvije boje, nježna, prelijepa, dok su donje slike u živim bojama i definitivno bi podigle bilo koji interijer.


Volim okvire za slike i motivacijske poruke, tako da mi se i u tom području svidjela hrpa detalja. Poslikala sam samo ovaj bijeli okvir koji krasi cvijeće na vrhu te je jako lijep, kao i ovaj dekor sa prigodnim tekstom o domu. Jer to je točno ono kako ja razmišljam i naš je dom zaista ispunjen s puno ljubavi i smijeha, oduvijek a sad otkad je naša malena s nama još i više. Njezin smijeh je zarazan.


Veseli me što je i dosta veliki izbor kutnih garnitura, taburea i stolića. Bit će užitak birati kad dođemo u tu završnu fazu. Stolić je stakleni sa fotografijom koja ga čini posebnim a svidjeli su mi se i jednostavni stakleni stolići kao i bijeli od medijapana ako se ne varam. Ovi pravokutni taburei ili tabure-klupice su fora za spavaću sobu, podno kreveta, ili za walk-in ormar ako će nam stati unutra.


Zgodna je i ova tirkizna foteljica, a super mi je bio i ovaj ormar. Nisam fotkala unutrašnjost no ogroman je i ima baš dosta prostora za pohranu. Nama je za kuću u planu ugradbeni ormar, nešto veći, tipa walk-in ormara, no trebat ćemo i ovakvih ormara. Jedan će sigurno biti u hodniku, a za dalje ćemo još vidjeti.


Kuhinja i proizvodi za kuhinju su oduvijek moja slaba točka, priznajem :). Ovakvih jednostavnih staklenih posuda, u svim mogućim veličinama, nikad previše. Volim u njima posluživati salate, priloge, sladoled.. Krasne su i ove čaše, a na listu želja idu i vrčevi/boce na slici desno - jednostavni su a baš zgodni.


Šalice pak su jedna posebna priča. I šalica nikad previše. Divne su i ove staklene i roze i ove sa krasnim sivim uzorkom. Uz ove roze dolaze i lijepe zdjelice. Ma divota. A ne bi odbila ni crno bijele sa macama, baš su posebne. Jako su lijepe i ove zelene zdjelice za recimo doručak, zobene sa voćem ili nešto takvo.



Za posluživanje deserata, sladoleda, voćnih salata i ostalih slasnih užitaka za nepce, odlično bi poslužili ovi setovi staklenih zdjelica. To je nešto što si već dugo želim. Idealno za toliko različitih deserata, cheesecake u čaši, domaći puding, nekakve kremice, ma odmah mi pada na pamet toliko ideja.


Tanjuri su, kao i šalice, u kategoriji - nikad dosta i nikad previše :). Ima ih također veliki izbor a meni su zapala za oko ova dva seta sa slike. Lijepo se mogu kombinirati i već ih mogu zamisliti na food fotografiji ili kako poslužujem nešto fino u njima svojim degustatorima. Ne znam zaista koji mi je set ljepši. Prvi je u malo življim bojama, drugi neutralniji, no svaki lijep na svoj način. Ne bi se mogla odlučiti samo za jedan :)).


Svaki slastičar, amater ili profesionalac, treba kvalitetne kalupe kao i stalke za torte. Evo čega sve ima u Emmezeti, i to je samo jedan mali dio. Kalupa nikad previše, za nas koji volimo peči kolače. A u budućnosti, priželjkujem naći u Emmezeti i stalke za torte u rozoj i tirkiznoj boji primjerice. Jer jedan sličan stakleni njihov već imam.


Pronašla sam i nešto za svoju curicu. Osvojili su me ovi medvjedići sa srčekima. A svi znaju da volim sve sa srčekima. Mekani su i neodoljivi. Da je ona bila sa mnom, sigurna sam da bi odmah jednoga zgrabila. A sestri su se dopale ribice..


Već duže vrijeme škicam dekice s pomponima i onda ih ugledam ovdje. Predivne su, mekane i dolaze u puno boja. Ova punč/ljubičasta i siva su mi favoriti iako su sve lijepe. Mogu se i kombinirati s čupavim jastucima. Već imam smeđi doma od ranije, pa znam da su super, a i u ovim su bojama krasni jer se može napraviti dobra kombinacija s dekicama.


Iduća slika govori sama za sebe. Electroluxovo čudo je moj SAN. Zaljubila sam se u ovaj rozi. I neću se ni truditi dalje išta govoriti jer se ta ljubav riječima ne može opisati. Vjerujem da se snovi ostvaruju, pa tko zna, možda ga jednog dana udomim.. a ako i ne, preporučam ga svima koji su u potrazi za kuhinjskim asistentom. Još ako imate problema s rukama kao ja, pa ne možete mijesiti tijesta i ne znam što sve ne, ovakav mikser vam može biti spas i umjesto vas umijesiti tijesto i još svašta nešto. Ima i slatkih kuharica, super su sve, jer je svaka kuharica inspiracija, a naj mi je ova o palačinkama i vaflima.



Volim i ovakve male kuhinjske aparate. Ne znam da li mi je promaklo, možda i taj imaju, no dugo mi je već na listi želja aparat za pečenje malih punjenih okruglih palačinki, koji je vjerujem sličan ovom prvom aparatu za cupcakese. Super je i ovaj aparat za pripremu omleta. Doma imam jednog velikog ljubitelja jaja koji ih priprema na sve moguće načine pa vjerujem da bi bio u upotrebi često. I naravno, aparat za vafle koji je neizostavan. 


Za kraj, da ne duljim baš previše, evo još koja fotkica da vidite kako to izgleda s kata. Pogled na prizemlje. Tako ćete najlakše steći dojam o veličini Emmezete i samom asortimanu.



Što drugo reći na kraju osim da sam oduševljena i baš sretna što je Emmezeta napokon i meni bliže. Ostat ću njihov vjeran kupac, zasigurno. I baš se veselim opremanju kuće uskoro. Bit će užitak kupovati, tražiti, kombinirati, planirati... O svemu ću vas još izvještavati. Do onda, posjetite Emmezetu i uživajte u shoppingu. Sigurna sam da ćete naći, ne nešto nego svašta, po svom ukusu.




Fotke su nastale u shopping centru Emmezeta u Varaždinu


0 komentara :