Bima ambasador: male stvari, naše iskustvo i pogodnosti za vas

Svibanj je ove godine kod nas obilježilo mnogo divnih događaja, slavlja, iskustava i trenutaka koje ćemo pamtiti do kraja života. Možda zvuči kao kliše, ali zaista je tako. Male stvari su ono što nas veseli, ono što pamtimo i kao najljepše uspomene nosimo u našim srcima. Ovaj nam je mjesec uz sve ostalo, donio i jako puno veselja s našom curicom. Gledam ju svakodnevno kako raste i iako će kroz par mjeseci navršiti 2 godine, za mene je ona još uvijek moja mala beba, iako sam svjesna da to više nije. Još uvijek mi je nevjerojatno da je ona naše dijete, da smo mi njezini mama i tata. Kad kaže mama još uvijek je to melem za uši, iako je mama krenula govoriti jako rano, još tamo negdje s 4 ili 5 mjeseci. Više se ni ne sjećam, eto kako vrijeme brzo prolazi... Priča nam sve više, trči kao da je rođeni maratonac, smije se kao da sutra ne postoji, istražuje svijet s tolikom radošću i znatiželjom. Što drugo reći nego da smo sretni što ju imamo...


Iako vrijeme nevjerojatno brzo leti, ja pokušavam pamtiti svaki trenutak, svaku emociju, svaki njezin izraz lica, svaki njezin "prvi put" trenutak. A u svom tom veselju nam se, što nas je baš obradovalo, pridružila i Bima Hrvatska čiji sam ovaj mjesec postala ambasador. To je još samo jedna od sitnica koja nam je uljepšala svibanj, a učinila je sretnom ne samo mene nego još više našu curicu, iako ona pojma nema što znači biti nečiji ambasador.

Bima nam je poslala jedan krasan autić na pedale, rozi, s motivom jednoroga, za koga drugog nego za našu malu frajericu vozačicu da bude glavna kad krene u grad :)))). Da može pričati sve, vjerujem da bi već pitala, mama, tata, kad ću ja u autoškolu? Iako već vozi kao da je davno položila taj famozni vozački. Ima od prije jedan mali Minnie autić kojeg smo joj kupili za 1. rođendan i to je do sad bila igračka broj jedan, koliko je s njim ludovala. No, napokon je autić dobio nasljednika i njezin vozni park polako raste, što možete vidjeti i na slici :))). Imamo i konje i aute i traktore, sve! :D

Vozni park u porastu... i najnoviji dodatak, savršeni Bima autić :)

Ja vam ne mogu opisati koliko je to veselje bilo kad nam je stigao Bima paket, odnosno ogromna kutija s autićom unutra. Vidimo mi vani da je uz cestu stao dostavni kombi i kažem ja Arii da nam je stigao paket. Ona na nekom svom jeziku krene vikat paket paket paket. Jedva smo čekale da paket stigne na kat u naš stančić. A kad je kutija stavljena pred nju ona se raspametila, ali doslovno. Vidjela je sličicu autića na kutiji i krenula vikati di-dit di-dit. Di-dit je njoj trenutno autić. I baš smo u nekoj fazi kad obožava sva moguća prijevozna sredstva. Umjesto lutkica očito :))). Počela je onda trčati oko kutije sva uzbuđena, smijati se, veseliti, uzvikivati. Malo trči oko kutije pa pokušava obgrliti cijelu kutiju pa opet trči i tako neko vrijeme dok nismo sve raspakirali i sastavili autić da ga može voziti. Možemo reći da je to bila ljubav na prvi pogled!

I od onda u autiću i sjedi i jede voće, pa se igra mehaničara i pokušava ga popravljati, pa u njemu prevozi peseka, pa seku sveznalicu, pa u autiću čita knjige, slaže kockice i tako redom. A kad ju ja pitam da li će me voziti u svom autiću do grada na sladoled kaže mi ne-ne. Ili ako netko pita da li posudi svoj autić, ko iz stopa viče ne-ne. Tako da eto, samo se možemo nadati da ćemo se jednom i mi dobiti čast voziti s njom haha :)). Ili možda bolje ne ako nas smjesti tu gdje je smjestila peseka :))). Inače još ima malo kratke nogice za pedale no juri ona svejedno, snađe se, a doći će vrijeme i za pedaliranje i bar će se duže moći igrati i voziti. Kao što sam već i rekla, njoj autić nije samo za vožnju, svaki dan si s njim stvori neku novu kreativnu igru i zabavlja se.

Nije ni peseku bajno, kad ga Aria malo stiska, ali on se bar smije voziti s njom :)

Eto, o takvim vam trenucima sreće pričam. Ovaj autić je samo jedan detalj u cijelom mjesecu, no koliko je veselja unio u naš dom, koliko je razveselio našu curicu, ne mogu vam opisati. Dobro da u autiću još i ne spava :)).

To je ono što vam želim svima, sreću, da se radujete malim stvarima. Da uveseljavate jedni druge. Da pamtite te trenutke doživotno. Nema ništa dragocjenije od dječjeg osmjeha. Znam da svatko ima neki drugi smisao u životu, svatko od nas živi za nešto drugo, no eto ona je naše sve i kad je ona ovako sretna onda smo i mi. Zato iskoristite svaki dan pred sobom, maksimalno, i samo budite sretni i zahvalni zbog svega što imate.

A ja, ja sam zahvalna ne samo na svom anđelu i obitelji, već i na tome što mogu biti dio ove lijepe Bima priče i što mogu surađivati s onima koji razmišljaju slično kao ja. Ova inicijativa Bime i njihov program za ambasadore je stvarno za svaku pohvalu, i čast mi je što mogu sudjelovati u svemu. Ako i vi želite stvoriti poneki ovako lijep trenutak i unijeti malo veselja u svoje domove, u dječja srca, razveseliti svoje klince nekom sitnicom, kupiti poklone za svoje najdraže ili možda sami sebe razveseliti kojom sitnicom za svoj dom, predlažem vam da iskoristite mogućnost koja vrijedi do kraja ovog mjeseca, jer možete kupovati s popustom pa zašto onda to ne iskoristiti i pripremiti se na vrijeme za ljeto recimo. Ponuda Bime je sve samo ne mala, zaista imaju bogat izbor svega i za dom i za djecu. I sami već imamo neke njihove proizvode i mogu reći da smo sa svime i više nego zadovoljni.

Ako kupujete ili tražite nešto, posjetite Bima webshop preko mog linka:


Također, da bi dobili popust od 10%, na sve nesnižene proizvode, do kraja mjeseca, pri narudžbi obavezno utipkajte moj kod za popust na za to predviđeno mjesto.

KOD za 10% popusta je: HAPPINESS10

Vidjet ćete, sve je i više nego jednostavno, u samo nekoliko koraka obavite online kupovinu, a ono što mi je još super kod Bime je da sve stiže rekordnom brzinom. U svega par dana ono što naručite vam stiže na kućnu adresu tako da možete kupovati i poklone u zadnji čas, pa vam budu na vrijeme u vašim rukama. Ja već sad razmišljam o poklonima za rođendan u listopadu :))).

Autić prije nego je "uglancan" završnim detaljima..

U svakom slučaju, samo sam htjela podijeliti s vama svoje iskustvo s Bimom, a probat ću narednih dana napisati i par riječi o par stvarčica koje mi imamo iz Bime i par svojih preporuka ili stvari s liste želja da vam pokažem što sve imaju.

Također me možete pratiti i na Facebooku i Instagramu, jer i ondje često dijelim svoje preporuke iz Bime kao i još mnogo toga.

Želim vam lijep ostatak vikenda i puno malih lijepih trenutaka sreće!


0 komentara :