I'm back :)

Opuštanje, terapija, užitak, kreativno izražavanje, vrijeme za mene - to su moje prve asocijacije kad je u pitanju pisanje. Onda vam je jasno i koliko mi je nedostajalo. Pisanje je kod mene proces koji obuhvaća, uz pisanje, i fotkanje, obradu fotografija, slaganje seta za fotkanje, kuhanje kad su recepti u pitanju, planiranje itd. No to je toliko lijep proces. Iako oduzima puno slobodnog vremena, kad se "uživiš" u pojedini članak, vrijeme proleti samo tako. U mislima ti je samo ono što želiš predstaviti čitateljima, onaj finalni proizvod, gotovi članak koji mora biti savršen, na neki moj način, inače nisam zadovoljna. Neopisivo je zadovoljstvo kad napraviš nešto, kad svojim prstima ispisuješ redak po redak jer znaš da će ono što ti je na duši ostati trajno zabilježeno u tvom malom virtualnom kutku i da će netko, ili se samo inspirirati onime što pišeš ili će netko kuhati po tvom receptu i javiti ti se sa dojmovima nakon degustacije. Tako da, da, uistinu mi je nedostajalo, i pisanje, i komunikacija sa svima vama. Nedostajalo mi je vrijeme namijenjeno blogu i stvaranju ove moje kreativne oaze. 


Kad nisam mogla pisati, često bih se sjetila što propuštam. No zdravlje je bilo na prvom mjestu. Svako malo bih dobila novu ideju za članak tako da se nadam da vam neće smetati i kad u narednim tjednima objavim neke od priča koje su već neko vrijeme na čekanju i, silom prilike, nikako da ugledaju svjetlo dana. Želim vam pisati o ljetu odnosno nekoliko lokacija za posjetiti, želim vam pisati o Zagrebu i preporukama slastičarnica, želim vam predstaviti neke od naših lokalnih restorana da ih možete posjetiti ukoliko se nađete u našem kraju. Recepata će također biti, naravno, iako nisam nešto puno novo pripremala budući da nisam bila u mogućnosti. No imam neobjavljenih recepata i bit će svega. Blagdani su sve bliže, tako da će biti prigodnih priča. Svi znate koliko volim Božić i da sam već sad u pripremama tako da, garantiram da ću vas obasipati takvim temama. Bit će i nekih predstavljanja u kategoriji Život je lijep, poput planera koje koristim i koje sam dobila, dakle, moram riješiti i suradnje koje su na čekanju. Toliko ćete lijepoga imati za čitanje, nadam se da se veselite zajedno sa mnom! A između ostaloga, razmišljam i o kolumni na blogu, da malo proširimo lifestyle kategoriju, no o svemu više kad dođe vrijeme!

I za kraj, možda da vam samo još ukratko objasnim zašto me nije bilo. Naime, operirala sam ruku. Čini mi se da sam već jednom spomenula zašto ne mogu raditi royal icing kekse koliko bih htjela, pa možda već neki od vas i znaju o čemu se radi. Imam problema s prstima i prije koji mjesec sam imala operaciju. Oporavak i dalje traje, iako radim, no polako se sve vraća na svoje. Tako da se nadam da mi nećete zamjeriti ako neću moći pisati često koliko bih htjela ili koliko sam prije mogla, no trudit ću se da bude uvijek nečega za čitanje. Moram paziti svoje prstiće, jer mi je ovo bila već druga operacija u 2 godine, no definitivno se neću odreći onoga što volim. Kako ja to volim reći, imaju ljudi puno punoo gorih problema i s njima se hrabro nose. Tako da se neću žaliti! Idem hrabro naprijed, ne odustajem od ničega, samo se moram malo kontrolirati kad su u pitanju stvari koje mi štete. Znam da ne može biti kao prije, kao da se ništa nije desilo, no mislim i da je sve na meni. A ja sam se vratila i ne idem više nigdje. Nadam se da se čitamo i dalje te vam od srca svima želim zdravlja te da se veselite malim stvarima u životu. Jer sreća je u sitnicama, malim stvarima koje su nam nadohvat ruke i od kojih su satkani naši dani! 

0 komentara :