Nepresušni izvor party ideja: Njamamama

"Ovdje započinje zabava i stvaraju se divne uspomene" - to je poruka koja vas dočeka kad zakoračite u svijet Njamamame. Ne možete se ne osjećati dobrodošlo i poželjeti i sami zaroniti u Njamamamin šareni svijet bočica, slamčica, košarica i kalupa za muffine te mnogih drugih divnih proizvoda. Kako sam ja oduševljena svim onim što se skriva u Njamamami i kako je trenutno na Facebooku u tijeku i blagdansko darivanje u suradnji s Njamamamom, ja sam vam odlučila predstaviti simpatičnu Ivu i otkriti kako je nastala Njamamama te što Ivu najviše veseli u ovom njezinom kreativnom radu :).


Za sve nas znatiželjne, tko se krije iza Njamamame?

Jedna Iva u sretnim tridesetima. Po diplomi novinarka, po radnom iskustvu marketingašica, po osobnosti i interesima kreativka, po zanimanju mama puta 3 i Njamamama.


Otkud ideja za pokretanje Njamamame i za sam naziv "njamamama"? Kako je započela vaša kreativna priča, da li se radi o nekoj vrsti ostvarenja sna?

U jednom trenutku života, kad sam se probudila okružena s troje djece, dobila sam priliku odabrati da li želim nastaviti raditi u velikoj korporaciji (koja mojem senzibilitetu i kreativnosti nikad nije "sjela") ili se više posvetiti djeci- zvjerkama ili raditi nešto što bi me zaista ispunjavalo. Kako to "nešto" nije u tom trenutku postojalo na području naše Lijepe, odlučila sam sama pokrenuti posao.

U to doba sam već neko vrijeme pisala blog Njamanjama (jedna od prvih riječi svo troje djece- hrana je u našim životima jako bitna stavka), o djeci, kuhanju za djecu i s djecom, putovanjima s djecom...i nekako je Njamamama bio logičan nastavak. I ja jako volim jesti :), a i mama sam. Osim toga, pokazalo se da se ljudima zaista sviđa, pamtljivo je i veselo- sve ono što treba biti.
Dobiti priliku raditi nešto gdje možeš u potpunosti izraziti svoju kreativnost, pomoći onima koji za to nemaju smisla ili vremena, razveseliti male i velike...da, ispunjenje sna. Barem dijela, još je dugi put i jako puno ideja i planova pred nama...


Šarena ponuda proizvoda za organizaciju rođendana i sličnih zabava očarala je mene a vjerujem i sve ostale. Kakav je osjećaj znati da je Njamamama postala djelom naših kuhinja, pomogla nam organizirati rođendane i ljepše prezentirati naše slastice?

Divan, najljepše je kad se kupci povratno jave, zadovoljni i proizvodima i uslugom, pošalju fotografije i planiraju nove narudžbe. Nastojim svakom kupcu pružiti najbolju uslugu, kontaktirati ih osobno i izaći maksimalno ususret. Nadam se da i to ostavi trada u suradnji.


Ja osobno ne bih mogla izdvojiti što mi se najviše sviđa u vašem dućanu, da li su to bočice ili slamke ili cupcake setovi ili nešto drugo, no postoji li možda neki proizvod koji ima najveću potražnju od strane kupaca?

Retro bočice su veliki hit. Slamke svakako jer su predivnog dizajna. A odmah uz to i kalupi za cupcakese. Izrađeni su od kvalitetnog materijala, ne promijene ni oblik ni boju nakon pečenja, nisu masni izvana a osim toga, mogu se koristiti i za posluživanje sladoleda, krema, bombončića isl.





Kad ste pokretali Njamamamu, jeste li se nadali da će ostvariti takav uspjeh? Planirate li možda proširenje asortimana još kakvim sitnicama za kuhinju, za spremanje kolača i organiziranje zabava? Kakvi su vam planovi za dalje?

Ja sam tek na prvoj stepenici puta prema uspjehu, nadam se. Imam jako puno ideja i planova, a čini mi se premalo sati u danu i dana u mjesecu za sve što želim napraviti. No, idemo korak po korak.
Proširenje asortimana je u planu, bit će još puno zgodnih stvarčica i proizvoda pa nas svakako pratite.


Budući da su food blogeri oduševljeni Njamamamom, eto da se dotaknemo i te teme. Što mislite o kulinarskim blogovima čija popularnost sve više raste i koji dobivaju sve više prostora u medijima? Vidim da i sami pišete blog uz dućan...

Obožavam čitati food blogove! Blogerska je scena u Hrvata totalno zaživila i to mi je jako drago. Pišem i sama blog, iako sam ga uslijed svih tekućih obveza malo zapostavila, ali bit će vremena i za to...

Vjerujem da vam je Njamamama donijela puno lijepih iskustava i suradnji. Postoji li nešto što bi izdvojili kao najljepše što vam se desilo otkad ste pokrenuli Njamamamu?

Divno je vidjeti da ljudi vole to što radim, povezala sam se sa nekim krasnim ljudima, a najljepše je od svega to što imam priliku raditi ono u čemu zaista uživam.

Čime se vodite u životu, imate li neki savjet za sve nas koji vas pratimo?

Učinite svaki trenutak posebnim i uživajte u njemu. Nije potrebno puno. Fina hrana i dobro društvo. Nemojte se bojati sanjati i ostvarivati svoje snove. I pratite me i dalje :).


Dakle, ako želite stvoriti divne uspomene o kojima ćete pričati jednom kad ostarite i kad ćete se prisjećati lijepih trenutaka sa svojim najbližima, Njamamama je pravo mjesto za vas. Ne samo da će vam pomoći stvoriti divne uspomene već će postati stalnim članom vaših malih i velikih kuhinja kao i svih vaših okupljanja.

0 komentara :